لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نسخه 13 آیکلود را برای ویندوز معرفی و منتشر کرد

اپل نسخه 13 آیکلود را برای ویندوز معرفی و منتشر کرد

اپل نسخه آیکلود ۱۳ را برای سیستم عامل ویندوز با پشتیبانی از ویژگی‌های ProRes، ProRAW و ایجاد رمز عبور قوی منتشر کرد.

اپل اخیرا آپدیت مهم آیکلود ۱۳ را برای ویندوز معرفی کرده که از ویدیوهای Apple ProRes و عکس‌های Apple ProRAW پشتیبانی می‌کند. بنابراین فایل‌های دارای این فرمت از طریق نسخه جدید اپلیکیشن آیکلود در کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل ویندوز قابل دسترسی هستند.

همه کاربران آیکلود درایو که فایل یا فولدری را به اشتراک می‌گذارند، اکنون می‌توانند مخاطبین مختلف را حذف یا اضافه کنند، ضمن اینکه اپل پشتیبانی از تولید رمز عبور قوی برای استفاده در اپلیکیشن iCloud Passwords را در این آپدیت ارائه کرده است.

با پشتیبانی از رمز عبور قوی، کاربران ویندوز می‌توانند به همان فناوری تولید رمز عبور موجود در سافاری روی دستگاه‌های آی او اس و مک دسترسی داشته باشند.

اپل در ماه اوت، اپلیکیشن جدید مدیریت رمز عبور iCloud Keychain را رونمایی کرد که به کاربران ویندوز اجازه دسترسی به رمزهای عبور iCloud Keychain را برای عملکرد بین دستگاه‌ها می‌دهد.

بر اساس اسناد پشتیبانی اپل برای این به‌روزرسانی، آیکلود ۱۳ توانسته چند آسیب‌پذیری امنیتی را برای ویندوز برطرف کند. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند نسخه آپدیت آیکلود را برای ویندوز از طریق Microsoft Store دانلود کنند.

اپل در سال ۲۰۱۹ با همکاری مایکروسافت، اپلیکیشن آیکلود را برای ویندوز ۱۰ عرضه کرد و آن را از طریق فروشگاه نرم افزار مایکروسافت در اختیار کاربران قرار داد. کاربران ویندوز قادر به دسترسی به تصاویر، ویدیوها، ایمیل‌ها و فایل‌های موجود در فضای ابری ارائه شده توسط شرکت اپل شدند.

برخی قابلیت‌های اپلیکیشن آیکلود برای ویندوز شامل دسترسی به فایل‌های موجود در آیکلود درایو، ذخیره‌سازی قابل اطمینان فایل‌ها و فولدرها در فضای آیکلود درایو و اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق File Explorer  و سایر موارد است.

گفتنی است که اپل باعرضه آیفون پرو و پرو مکس، امکان ضبط ویدیو با استفاده از قابلیت ProRes را فراهم کرده که برای کاربرانی با علاقه زیاد به فیلم‌سازی یک ویژگی کاربردی و با کیفیت بالا را ارائه کرده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420