لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ سافاری در مک او اس کاتالینا دردسرساز شد!

باگ سافاری در مک او اس کاتالینا دردسرساز شد!

اخیرا مشاهده شده که برخی کاربران با یک باگ در سافاری نصب شده روی مک او اس کاتالینا و بیگ سور مواجه شده‌اند، مشکل این باگ از این قرار است که بوک‌مارک کردن یک صفحه یوتیوب در سافاری ۱۵ منجر به کرش کردن مرورگر و عدم لود وب‌سایت می‌شود.

این باگ جدید سافاری کاتالینا و بیگ سور اولین بار در یک ویدیوی منتشر شده از کانال یوتیوب Krazy Wabbit مشخص شد. در این ویدیو به این موضوع اشاره شد که کاربران می‌توانند یک پوشه از بوک‌مارک‌ها را برای ویدیوهای یوتیوب ایجاد کرده و سپس صفحات یوتیوب را به داخل پوشه‌ای در نوار کناری سافاری درگ اند دراپ کنند.

مشکل بارگیری صفحه در سافاری مک او اس کاتالینا

تعدادی از کاربران مک او اس کاتالینا در صفحه پشتیبانی وب‌سایت رسمی اپل یا همان  Apple Support Communities، شبکه اجتماعی Reddit و توییتر این موضوع را گزارش کرده‌اند و گفته‌اند که برخی وب‌سایت‌ها در سافاری ۱۵ به درستی لود نمی‌شوند و با پیغام  a problem repeatedly occurred مواجه می‌شوند.

این کاربران گفته‌اند که غیرفعال کردن جاوااسکریپت، این باگ سافاری را در کاتالینا برطرف می‌کند، به این صورت که با انجام تنظیم در بخش  Preferences > Security و برداشتن تیک Enable JavaScript این مشکل حل خواهد شد که البته راه حل ایده‌آلی به نظر نمی‌رسد.

گفته شده که رفع دائمی مشکل لود صفحات در مک او اس کاتالینا از طریق نصب مجدد سافاری ۱۵ همراه با بسته‌ای از سرورهای اپل امکان‌پذیر است.

نسخه‌ی نهایی سافاری ۱۵ برای مک او اس مانتری اواخر امسال عرضه خواهند شد که مجهز به ویژگی‌های مهم و اساسی جدید شامل طراحی مجدد تب‌ها، تب‌های گروه‌بندی شده، تغییر خودکار سایت‌ها از HTTP به HTTPS، عملکرد سریع‌تر، امنیت پیشرفته و سایر موارد خواهد بود.

مرورگر سافاری در مک او اس کاتالینا دارای یک نوار ابزار جدید است که برای سازماندهی و مدیریت بهتر تب‌ها با پشتیبانی از تب‌های گروهی و افزونه‌های سافاری ایجاد شده است.

قابلیت دیگری که در سافاری جدید اضافه شده Quick Note نام دارد که برای افزودن لینک‌ها و نکات برجسته‌ی سافاری برای به خاطر سپردن اطلاعات و مطالب مهم استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که شرکت اپل نسخه عمومی سافاری ۱۵ را برای مک او اس بیگ سور و کاتالینا هفته گذشته منتشر کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420