لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمایل برای مهاجرت به آیفون در میان کاربران اندروید کاهش یافته است

تمایل برای مهاجرت به آیفون در میان کاربران اندروید کاهش یافته است

نتیجه یکی از نظرسنجی‌های اخیر نشان‌دهنده آن است که بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی تمایل کمتری برای مهاجرت به آیفون نسبت به سال‌های گذشته پیدا کرده‌اند.

این نظرسنجی توسط موسسه SellCell انجام و نتیجه آن اخیرا منتشر شده است که نشان می‌دهد برخی از مشخصه‌های فنی در کاهش تمایل کاربران آیفون برای مهاجرت به آیفون تاثیرگذار بوده است. در این نظرسنجی مشخص شده که بسیاری از کاربران اندرویدی به دلیل عدم وجود سنسور احراز هویت اثرانگشت تمایلی به استفاده از آیفون‌ها ندارند.

این نظرسنجی میان ۵۰۰۰ کاربر آمریکایی بالای ۱۸ سال انجام شده است و طی آن از کاربران پرسیده شده که آیا آن‌ها در ماه‌های آینده تمایلی به خرید آیفون ۱۳ به جای یک تلفن هوشمند اندرویدی دارند یا خیر.

در این نظیر سنجی مشخص شده که ۱۸.۳ درصد از کاربران اندروید تمایل به مهاجرت و خرید نسخه جدید گوشی‌های اپل که در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد را دارند. این نتیجه در حالی ایجاد شده که سال گذشته تمایل کاربران اندروید برای خرید آیفون ۱۲ برابر با ۳۳.۱ درصد بود و این موضوع نشان می‌دهد که به طرز قابل توجهی تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند آیفون کم شده است.

در این نظرسنجی اعلام شده که احتمالا آیفون ۱۳ در چهار نسخه ۵.۴ اینچی مینی، ۶.۱ اینچی پایه، ۶.۱ اینچی پرو و ۶.۷ اینچی پرو مکس آماده عرضه خواهند شد. ۳۹.۸ درصد از ۱۸.۳ درصدی که تمایل به خرید آیفون‌های جدید را دارند آیفون ۱۳ پرو مکس را به عنوان گزینه مورد نظر انتخاب کرده‌اند.

این در حالی است که تمایل برای خرید آیفون ۱۳ پرو برابر با ۳۹.۸ و برای آیفون ۱۳ برابر با ۱۹.۵ درصد و برای آیفون ۱۳ مینی برابر با ۴.۶ درصد است.

این موضوع مشخصا نشان می‌دهد که همچنان تمایل برای خرید آیفون ۱۳ مینی پایین است با این حال روند کلی تمایل کاربران برای خرید آیفون‌های جدید و مهاجرت از اندروید به این تلفن‌های هوشمند بسیار پایین است. این در حالی است که اپل همواره با نرخ بالایی از تمایل برای مهاجرت به آیفون مواجه بود و به نظر می‌رسد که امسال از این موضوع بهره کمتری خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420