لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی آیمک ۲۰۲۱ با پردازنده M1

شرکت اپل در جریان کنفرانس Spring Loaded از آیمک ۲۰۲۱ با طراحی متفاوت و با پردازنده‌ی ویژه M1 رونمایی کرد که با شگفتی‌های زیادی همراه بود. ویدیوی تبلیغاتی این محصول نیز در جریان کنفرانس به نمایش درآمد که نگاهی خلاصه و البته تبلیغاتی به آیمک ۲۰۲۱ می‌اندازد.

شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ یک گام بسیار بلند‌پروازانه را برداشت تا پردازنده‌های ARM خود با عنوان M1 را در کامپیوترهای رومیزی آیمک جای دهد. آیمک ۲۰۲۱ به خاطر استفاده از یک پردازنده کم‌مصرف نیازی به سیستم خنک‌کنندگی بزرگ ندارد و همین موضوع باعث شده تا این محصولات از نظر بدنه و ظاهر بسیار بهینه و جمع و جورتر باشند.

از طرف دیگر این طراحی جدید به ظاهر جذاب و دلچسب آیمک ۲۰۲۱ کمک ویژه‌ای کرده است که در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز و شایسته توجه است.

آیمک‌های جدید به لطف استفاده از تراشه کم مصرف و کوچک‌تر خود دست اپل را برای بهینه سازی هر چه‌بهتر ظاهر و بدنه باز گذاشته‌اند. کوچک‌تر شدن ابعاد قطعات سخت افزاری روی ابعاد کلی دستگاه نیز تأثیری ویژه داشته است. آیمک 2021 به خاطر همین موضوع تنها 11.5 میلی متر ضخامت دارد که به شکلی یک پارچه و بدون انحنا در سراسر دستگاه امتداد داشته است.
این طراحی فوق‌العاده به لطف استفاده از قطعات سخت افزاری کوچک‌تر به وزن کمتری نیز رسیده است و حالا سنگین‌ترین آیمک 2021 با بالاترین کانفیگ ممکن تنها کمتر از 10 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می‌توان آن را در جای‌جای اتاق خانه جابه‌جا کرد. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل تمرکز ویژه‌ای روی ظاهر این محصول داشته باشد.

اپل در این ویدیو به همگام‌سازی فوق‌العاده آیمک ۲۰۲۱ با آیفون و سیستم عامل‌های همراه خود نیز اشاره کرده است. شما می‌توانید یک کار را در آیفون خود شروع کنید و ادامگان را در مک خود انجام دهید یا برعکس تماس‌های تصویری یا پیام‌ها را از طریق آیمک پاسخ دهید و ادامه آن را در مسیر با آیفون انجام دهید. اپل محدودیت‌های مربوط به استفاده از دستگاه‌های مختلف را در دنیای خود حذف کرده و یک اکوسیستم یکپارچه و بسیار فوق‌العاده را توسعه داده است. پشتیبانی از ایردراپ و کلیپ بورد یونیورسال که تا پیش از این در دستگاه‌های اپل و سیستم عامل‌های این شرکت ارائه شده بود، حالا به بهترین نحو ممکن کارها را انجام می‌دهند و آیمک ۲۰۲۱ در حقیقت تکمیل کننده یک اکوسیستم فوق‌العاده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420