لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ChatGPT برای مک منتشر شد

ChatGPT برای مک منتشر شد

در مراسم اخیر ، شرکت OpenAI مدل زبانی GPT4 را با بهبودهایی با نام GPT-4o معرفی کرد. در کنار این معرفی ، OpenAI اپلیکیشن ChatGPT را برای مک معرفی کرد. جالب اینجاست که این شرکت در رویداد خود هیچ اشاره‌ای به انتشار این اپ روی ویندوز نکرده است.

در اینجا قصد داریم به برخی ویزگی های حیرت‌انگیز، پرسرعت و رایگان هوش مصنوعی GPT-4o که برای نسخه مک منتشره شده است اشاره کنیم با ما همراه باشید .

ChatGPT: A GPT-4 Turbo Upgrade and Everything Else to Know - CNET

مدل زبانی بزرگ جدید GPT-4o شرکت OpenAI در جریان مراسم ویژه‌ی این شرکت رونمایی شد. GPT-4o نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی مدل زبانی GPT-4 است که به‌عنوان قلب تپنده‌ی چت‌بات معروف ChatGPT عمل می‌کند. حرف o در عبارت GPT-4o مخفف Omni به معنی عالم‌گیر یا جهانی است. بر اساس گفته‌ی میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI، مدل جدید این شرکت بسیار سریع‌تر است و در زمینه‌ی درک متن و محتوای تصویری و محتوای صوتی عملکرد چشمگیری از خود نشان می‌دهد. 

سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، اعلام کرد که مدل GPT-4o «به‌صورت ذاتی، چند حالته است.» این یعنی مدل جدید می‌تواند افزون‌بر متن، محتواهای صوتی و تصویری را تولید کند و بفهمد. بر اساس گفته‌ی OpenAI، اکثر قابلیت‌های مدل هوش مصنوعی جدید این شرکت به‌صورت تدریجی در دسترس قرار می‌گیرند؛ با این‌حال قابلیت‌های متنی و تصویری از همین امروز در چت‌بات ChatGPT قابل دسترس هستند.

مدل زبانی بزرگ جدید GPT-4o امکان دیدن و بررسی کردن محیط را به صورت بلادرنگ و آنی دارد و می‌تواند در مورد چهره و لباس و محیط اطراف شما نظر دهد یا کاربر سوالی در مورد چهره یا لباس از ChatGPT بپرسد.

MindMac - Better privacy-first, native ChatGPT app for macOS. New: GPT-4-Vision and Internet Browsing - Community - OpenAI Developer Forum

 

فروشگاه GPT Store شرکت OpenAI حالا رایگان در دسترس است
شرکت OpenAI تعدادی از ویژگی‌های فروشگاه جی‌پی‌تی استور را که قبلاً فقط مختص مشترکین پولی بود، در دسترس کاربران رایگان خود قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌‌، ایجاد چت‌بات‌های سفارشی و گشت‌و‌گذار در GPT Store است.

شرکت OpenAI گفت که یک برنامه‌ی اشتراک درآمد را که بر اساس تعامل است، برای سازندگان GPT-ها ارائه خواهد کرد که آزمایش آن در ماه مارس (اسفند و فروردین) آغاز شده است. مخاطبان بات‌ها به دلیل محدودیت این ویژگی به کاربران اشتراک پولی محدود شده است.

ChatGPT Store. Enhancing ChatGPT with New Features | by Kasun Weerasinghe | Medium

قابلیت‌های صوتی و تصویری جدیدی برای ChatGPT معرفی شدند

کمپانی OpenAI از قابلیت‌های صوتی و تصویری جدیدی برای ChatGPT رونمایی کرد. به‌عنوان مثال، اکنون می‌توانید مسائل ریاضی که به‌صورت کتبی نوشته شده‌اند را به این چت‌بات هوش مصنوعی ارائه کنید تا ChatGPT آن را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله حل کند. حل مسئله به‌ شکل کاملا طبیعی و از طریق آموزش گام‌به‌گام انجام می‌شود. در واقع چت جی‌پی‌تی مسئله را حل نمی‌کند، بلکه شما را راهنمایی می‌کند تا خودتان آن را حل کنید.

ChatGPT برای مک منتشر شد

مدل زبانی پرچمدار OpenAI
این مدل زبانی از نظر هوشمندی در سطح GPT-4 است اما سرعت بیشتری و قابلیت‌های درک چندبعدی قوی‌تری دارد. مدل زبانی GPT-4o در لحظه می‌تواند استنتاج‌های هوشمند را روی ابعاد مخلتف مانند صدا، متن و تصویر انجام دهد تا سرعت بسیار بیشتری داشته باشد. از ویژگی‌های قابلیت مکالمه چت جی‌پی‌تی می‌توان به گفتگوی بدون وقفه و شناسایی احساسات کاربر اشاره کرد. شما می‌توانید صدای رباتیک یا آواز خواندن را نیز از این دستیار هوشمند درخواست کنید.

در نسخه جدید ChatGPT امکان ترجمه همزمان به صورت مکالمه همزمان امکانپذیر شده است. با این ویژگی ChatGPT صحبت‌های شما رو به صورت آنی به زبانی که علاقه دارید ترجمه می‌کند.


تفسیر نمودارها و کد برنامه‌نویسی

شما می‌توانید کد برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف را با اپ دسکتاپ چت جی‌پی‌تی اشتراک‌گذاری کرده و تفسیر کد یا توضیح تمام فانکشن‌ها را دریافت کنید.

قابلیت تفسیر نمودارها یا هر اطلاعات دیگری نیز پس از اشتراک‌گذاری تصویر با اپ دسکتاپ چت جی‌پی‌تی ممکن است.

ChatGPT برای مک منتشر شد ChatGPT برای مک منتشر شد

 

کلام آخر 

طبق گفته OpenAI اکثر کاربران ChatGPT در دسکتاپ از سیستم‌ عامل مک استفاده می‌کنند. بااین‌حال، کاربران ویندوز کاملاً کنار گذاشته نشده‌اند و آن‌ها همین حالا می‌توانند از قابلیت‌های جدید ChatGPT از طریق مرورگرشان استفاده کنند.

«جاوی» یکی از مهندسان ارشد OpenAI، نیز اعلام کرده است که این شرکت به‌دنبال برنامه‌نویسان ویندوزی است تا به آن‌ها در ساخت یک برنامه مربوط به ChatGPT در ویندوز 11 کمک کند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن چه زمانی منتشر خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427