لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابراز نارضایتی قاضی یک دادگاه به خاطر محکوم نکردن اپل

ابراز نارضایتی قاضی یک دادگاه به خاطر محکوم نکردن اپل

قاضی دادگاه رسیدگی به یکی از پرونده‌های شکایت کارکنان اپل استورها علیه شرکت اپل اعلام کرده که از نتیجه مصالحه و عدم امکان مجازات اپل ناراضی است. این قاضی اعلام کرده که نتیجه حاصل شده از این پرونده رضایت‌بخش نبوده و همچنان می‌توان آن را به جریان انداخت.

اپل پیش از این به خاطر اعمال قانون بررسی کیف کارکنان اپل استورها پس از پایان ساعت کاری با این پرونده قانونی مواجه شده بود. کارکنان برخی از اپل استورها به عنوان شاکیان این پرونده، اعلام کرده بودند که شرکت اپل قوانینی را وضع کرده که طی آن، بخش حراست اپل استورها باید پیش از خروج کارکنان از فروشگاه، کیف‌های آن‌ها را بررسی کنند. این موضوع باعث می‌شد تا پس از پایان ساعت کاری، کارکنان مدت زمان زیادی را در صف‌های طولانی صرف کنند. نکته مهم این است که مدت زمان معطلی برای این بررسی امنیتی از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شروع شده و در برخی اوقات تا ۴۵ دقیقه نیز ادامه داشت و اپل بابت این حضور اجباری کارکنان، اضافه کاری پرداخت نمی‌کرد.

این موضوع در مدت زمانی کوتاه در میان محیط‌های کاری مختلف سروصدای زیادی ایجاد کرد؛ با این حال تیم کوک مدیر عامل اجرایی اپل ادعا کرد که از این موضوع اطلاعی نداشته و با شنیدن اعمال این سیاست‌ها در اپل استورها شگفت‌زده شده است.

اپل در نهایت پیش از آنکه رای دادگاه در این پرونده صادر شود، با پرداخت مبلغی قابل توجه توانست نتیجه دادگاه را به سمت مصالحه بکشاند و شاکیان از شکایت خود صرف نظر کردند. اپل در حال حاضر توانسته رضایت ۱۴۶۸۳ نفر از کارکنان فعلی و سابق خود را که در ۵۲ اپل استور مختلف کار می‌کرده‌اند جلب کند. با این حال قاضی برخی از بخش‌های این مصالحه را مورد قبول ندانسته و از آن ابراز نارضایتی کرده است.

ویلیام آلسوپ قاضی ارشد این دادگاه تایید کرده که اپل با پرداخت ۲۹.۹ میلیون دلار توانسته روند پیگیری این شکایت هشت صفحه‌ای را متوقف کند. با این حال این قاضی تاکید کرده که همچنان وکلای شکات می‌توانند این شکایت را به جریان بیاندازند.

قاضی پرونده در نهایت ضمن تایید روند مستقیم انجام مصالحه اعلام کرده که شرکت اپل رفتاری نادرست با کارکنان خود داشته و از طرف دیگر نیز برای کاربران شانس خوبی را برای کسب درآمد از طریق ثبت شکایت فراهم کرده‌ است که این موضوع می‌تواند توسط دادگاه قابل پیگیری باشد و به همین دلیل، قرار است رای نهایی دادگاه هفت ماه دیگر صادر شود.

این موضوع به معنای آن است که وجود مصالحه با شاکیان پرونده، شرکت اپل همچنان ممکن است توسط دادگاه به خاطر رفتار نادرست با کارکنان و اقدام به ایجاد مصالحه سریع محکوم شناخته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420