لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز دوربین آیفون ۱۴ پرو ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود

لنز دوربین آیفون ۱۴ پرو ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود

تاکنون شایعات زیادی درباره دوربین آیفون ۱۴ پرو منتشر شده است و از جمله آن‌ها پیش‌بینی شده که احتمالا لنز این دوربین ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود و آیفون جدید مجهز به رم ۸ گیگابایتی است.

در یک یادداشت تحقیقاتی از موسسه مالی Haitong International Securities، یک تحلیلگر به نام Jeff Pu اشاره کرده که دوربین پشتی آیفون ۱۴ پرو بسیار پیشرفته خواهد بود که احتمالا مجهز به لنز سه گانه شامل یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو است.

این اطلاعات با ادعاهای مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل مطابقت دارد، او در ماه آوریل گفت که آیفون ۲۰۲۲ مجهز به لنز ۴۸ مگاپیکسل با پشتیبانی از ضبط ویدیو با کیفیت 8K خواهد بود.

جف پو همچنین گفت که پیش‌بینی می‌شود مدل‌های آیفون ۱۴ پرو مجهز به رم ۸ گیگابایتی خواهند بود که نسبت به آیفون ۱۳ پرو با رم ۶ گیگابایت، دوربینی ارتقا یافته را آماده ارائه به کاربران کرده است. در حالی که این شایعه محتمل به نظر می‌رسد، برخی دیگر از پیش‌بینی‌های جف پو مثل ادعا درباره مجهز بودن هر سه یا چهار مدل آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، احتمال بسیار کمتری دارد.

این تحلیلگر گفت مدل‌ آیفون ۱۴ استاندارد با ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت معرفی خواهد شد، اما همین مدل در آیفون ۱۳ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت عرضه شد.

تا پیش از این پیش‌بینی‌های جف پو درباره عرضه محصولات اپل تاحدودی درست بوده است، به عنوان مثال ادعای او درباره مک بوک پرو ۱۶ اینچی و آیپد پرو با نمایشگر Mini LED درست بود؛ ولی حدس او راجع‌ به هوم پاد‌های مجهز به حسگر سه بعدی برای سال ۲۰۱۹، اشتباه از آب درآمد.

شایعات بسیاری در گذشته منتشر شده که نشان می‌دهند اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سه یا چهار مدل آیفون ۱۴ و معرفی آن‌ها در سپتامبر ۲۰۲۲ است که شامل آیفون ۱۴ با اندازه ۶/۱ اینچ، آیفون ۱۴ مکس ۶/۷ اینچ، آیفون ۱۴ پرو ۶/۱ اینچ و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶/۷ اینچ است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420