لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هفت نکته برای استفاده از اپل نوت در آیفون

هفت نکته برای استفاده از اپل نوت در آیفون

اپلیکیشن اپل نوت ابزاری کمتر مورد توجه قرار گرفته  در آیفون است. این محصول توسط اپل توسعه‌ یافته که در آیفون، آیپد و مک کاربرد دارد. به لطف آیکلود، شما می‌توانید اپلیکیشن نوت را به طور یکپارچه در دستگاه‌های اپل استفاده کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن، به هفت ویژگی که در زیر به آن‌ها اشاره شده است، توجه نمایید.

امینت اپلیکیشن نوت بالا است

یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن توانایی قفل کردن یادداشت با پسورد یا فیس آیدی است. روی تنظیمات، نوت و سپس پسورد کلیک کنید تا رمز عبور ایجاد شود یا دکمه Use Face ID را روشن کنید. لازم به ذکر است که اگر دستگاهی از تاچ آیدی استفاده می‌کند، باید قفل آن را به جای فیس آیدی از این طریق باز کرد. برای قفل کردن نوت، در همین اپلیکیشن به قسمت سه نقطه در گوشه سمت راست بالا بروید و روی Lock کلیک کنید.

همکاری با دیگران

می‌توان نوت را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت تا به ویرایش دسترسی پیدا کنند. قابلیت Activity View با آپدیت آی او اس ۱۵ منتشر شد که از آخرین باری که کاربر نوت را باز می‌کند، خلاصه‌ای از تغییرات را ارائه می‌دهد و شامل فهرست روزانه فعالیت‌های هر یک از همکاران است.

در اپلیکیشن نوت به سمت راست سوایپ کرده تا نکات برجسته و عمیق تغییرات را آشکار کنید، ضمن اینکه زمان و تاریخ ویرایش و نام‌های سایر همکاران را رنگی نشان می‌دهد. می‌توانید دیگران را با @ منشن کنید. در صورتی که نمی‌خواهید نوت و  امکان دسترسی به ویرایش را به اشتراک بگذارید، فقط یک کپی ارسال کنید.

اسناد را به راحتی اسکن کنید

نیازی به اسکنر قدیمی ندارید. روی آیکون دوربین ضربه زده و روی Scan Documents کلیک کنید. اسناد را داخل قالب قرار دهید و نوت بقیه را انجام خواهد داد. داخل آیکون دوربین، شما می‌توانید عکس یا ویدیو ضبط کرده و به طور خودکار داخل نوت آپلود کنید.

در حالی که شما نمی‌توانید ویرایش رو به طور جدی انجام دهید، می‌توانید محتوای خود را طراحی کرده یا در یادداشت قرار دهید.

همه عکس ها یا ویدیوهای ضبط شده با اپلیکیشن نوت، در اپلیکیشن فوتوز ذخیره می‌شود، همچنین می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهای موجود را در اپلیکیشن فوتوز ذخیره کنید.

طراحی کنید یا بنویسید

نوت می‌تواند راه خوبی برای طراحی یادداشت‌ها باشد. در حالی که آیفون از اپل پنسل پشتیبانی نمی‌کند، شما می‌توانید از انگشتان خود یا قلم شخص ثالث در اینجا استفاده کنید.

وقتی روی آیکون قلم در پایین ضربه می‌زنید، شش ابزار شامل قلم، هایلایتر، مارکر، پاک کن، lasso tool یا ابزار ویرایش و خط کش در اختیار شما گذاشته می‌شود. این ابزارها به کاربران فرصت ایجاد یاداشت‌های خیره کننده را در اپلیکیشن رایگان ارائه می‌دهد. بسیاری از ابزارها نیازی به توضیح ندارند و کاربران حرفه‌ای آن را می‌شناسند، ولی برای کاربران بسیار مبتدی اپل بسیار کاربردی است.

قالب‌بندی به میل شما

کاربران نوت می‌توانند متناسب با سبک های متنوع، فرمت متن را به میل خود تغییر دهند. می‌توانید تیتر اصلی، عنوان برگه، حروف مورب و نقاط گلوله و موارد بیشتری را اضافه کنید. در حالی که بیشتر یادداشت‌ها کوتاه هستند، این گزینه برای کاربرانی است  که آزادی بیشتری در این برنامه می‌خواهند، حتی گزینه‌ای برای ایجاد جدول و فهرست‌بندی کارها وجود دارد.

سازمان‌دهی راحت

  • یادداشت‌های خود را در بالای فید خود سنجاق کنید تا به راحتی پیدا شوند.
  • برای ذخیره یادداشت‌ها، پوشه ایجاد کنید.
  • برای سازمان‌دهی هوشمند پوشه‌ها، با تایپ کردن # به داخل نوت، تگ ایجاد کنید.
  • در بالای اپلیکیشن می‌توانید کلمه کلیدی را جستجو کنید.
  • افزودن یک رویداد یا ریمایندربا تایپ کردن تاریخ، روی Done کلیک کرده تا تاریخ نمایان شود و با کلیک روی آن، تاریخ را برای یک رویداد ایجاد کنید.

بعد از اتمام یادداشت، اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد  به راحتی آن را چاپ کرده یا در اپلیکیشن Files ذخیره کنید.

صرفه‌جویی در زمان

Quick Notes راه سریعی برای ضبط یادداشت‌ها است. در مک با استفاده از هات کرنر و در آیپد با استفاده از درگ کردن از گوشه سمت راست پایین انجام می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373