لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشاهده لینک‌های به اشتراک گذاشته شده در آی‌مسیج از طریق سافاری آیفون

مشاهده لینک‌های به اشتراک گذاشته شده در آی‌مسیج از طریق سافاری آیفون

آیا تا به حال به دنبال راه ساده‌ای برای مشاهده همه لینک‌های وب محتواهای به اشتراک گذاشته شده در آی‌مسیج خود بوده‌اید؟ خوشبختانه اپل با معرفی قابلیت جدید Shared With You در آی او اس و آیپد او اس ۱۵، این موضوع را بی پاسخ نگذاشته است.

جدا کردن لینک‌هایی که شما طی یک گفتگو یا چت گروهی دریافت می‌کنید، هنگامی که مکررا با شما به اشتراک گذاشته شود، کار سختی به نظر می‌رسد. اپل با ارائه قابلیت جدید Shared With You و قرار دادن محتوا به طور خودکار در داخل اپلیکیشن‌های مربوطه، این مشکل را برطرف کرده است.

به عنوان مثال، اگر کاربری لینکی در آی‌مسیج برای شما بفرستد، آی او اس و مک او اس به طور خودکار این لینک را در صفحه اصلی سافاری قرار می‌دهند، بنابراین وقتی که شما مرورگر خود را باز کنید، یک یادآوری از لینک‌هایی که افراد با شما به اشتراک گذاشته‌اند، دریافت می‌کنید.

در این مطلب نحوه مشاهده لینک‌های به اشتراک گذاشته شده را در آی‌مسیج آیفون و آیپد به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه می‌توان از قابلیت Shared with you در سافاری آیفون و آیپد استفاده کنیم؟

اول از همه باید مطمئن باشید که دستگاه شما مجهز به سیستم عامل آی او اس یا آیپد او اس ۱۵ یا نسخه‌های بالاتر است، زیرا این قابلیت روی نسخه‌های قدیمی‌تر موجود نیست. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اپلیکیشن Safari را روی آیفون یا آیپد باز کنید.
  • در صفحه شروع، بخش جدید Shared with you را به همراه لینک‌هایی که مخاطبین شما در آی‌مسیج برایتان فرستاده‌اند، پیدا می‌کنید. اکنون روی نام مخاطبی که زیر این بخش قرار دارد، کلیک کنید.

اشتراک گذاری لینک در آی‌مسیج

  •  پیش نمایشی از موضوع مکالمه برای یافتن متن مشاهده می‌کنید که می‌توانید با به اشتراک گذاشتن لینک، از همین جا به پیام‌ها پاسخ بدهید.

نحوه اشتراک گذاری لینک در آی‌مسیج

  • اگر به مدت طولانی روی لینک به اشتراک گذاشته شده فشار دهید، سافاری یک پیش نمایش پاپ آپ از صفحه وب را بارگیری کرده و گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌‌دهد. اکنون می‌توانید باز کردن صفحه‌ای را در یک  Tab Group، New Tab یا حتی Remove Link انتخاب کنید.

مشاهده لینک‌های به اشتراک گذاشته در ای‌مسیج

در صورتی که از یک مرورگر وب شخص ثالث مثل گوگل کروم به جای سافاری استفاده کنید، این قابلیت را پیدا نخواهید کرد، زیرا در حال حاضر فقط با اپلیکیشن‌های اپل کار می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420