لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران اپل آیدی‌های جدید از فضای رایگان آیکلاود استفاده می‌کنند

کاربران اپل آیدی‌های جدید از فضای رایگان آیکلاود استفاده می‌کنند

 اپل به تازگی یک پیشنهاد ویژه ارائه داده است که طی آن کاربران اپل آیدی‌های جدید می‌توانند از 5 گیگابایت ذخیره سازی ابری به صورت رایگان استفاده کنند.

کاربرانی که از اپل آیدی‌های بدون پرداخت یا «non-paying» استفاده می‌کنند از همین حالا می‌توانند با ورود به بخش حساب کاربری آیکلاود، از این سیستم ذخیره سازی به صورت رایگان استفاده کنند. گفتنی است که این پیشنهاد ویژه تنها برای یک ماه ارائه می‌شود و کاربران پس از این مدت باید اشتراک جدید خریداری کنند.

گفتنی است که اپل در حال حاضر سه آپشن پولی برای ذخیره سازی ابری در نظر گرفته است که شامل0.99 دلار در ماه برای 50 گیگابایت، 2.99 دلار در ماه برای 200 گیگابایت و 9.99 دلار در ماه برای 2 ترابایت فضای ابری می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد این سرویس تنها برای کاربران اپل آیدی‌های جدید ارائه شده است و کاربرانی که تا پیش از این از حساب آیکلاود استفاده کرده‌اند، امکان استفاده از این سرویس رایگان را نخواهند داشت. گفتنی است که کاربران قدیمی حساب کاربری آیکلاود برای دسترسی به این حساب ذخیره سازی ابری باید از طریق گیفت کارت، اشتراک خریداری کنند.

از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی از اپل آیدی‌های non-paying استفاده می‌کنند، می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. اپل پس از گذشت یک ماه از استفاده آیکلاود برای ارائه این حجم ذخیره سازی از کاربران هزینه دریافت می‌کند که کاربران ایرانی می‌توانند این هزینه را از طریق خرید گیفت کارت پرداخت کنند.

حساب ابری آیکلاود به کاربران اجازه ذخیره سازی اطلاعات و فایل‌های مختلف را می‌دهد و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به تمامی فایل‌های خود از طریق تمامی دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند. در این حساب ذخیره سازی ابری، کاربران محدودیتی در مورد نوع فایل آپلود شده نخواهند داشت و می‌توانند تمامی فایل‌ها را در آن ذخیره کنند و در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420