لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحلیل و بررسی جامع اپل واچ سری 9

تحلیل و بررسی جامع اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 قدرتمند ترین ساعت هوشمند ارائه شده در سال 2023 بوده و از قابلیت های هوش مصنوعی برخوردار است. ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 در رویداد “Wonderlust” اپل معرفی شد، این ساعت دارای رویکردی شبیه به اولترا 2 دارد و از پردازنده قدرتمند S9 Sip بهره میبرد.
در واقع مهمترین تغییر این ساعت نسبت به سری 8 تراشه S9 است که به افزایش سرعت و قدرت عملکرد ساعت کمک شایانی میکند. در میان ویژگی ها افزوده شده می توان به افزایش سرعت عملکردی دستیار siri، افزایش روشنایی صفحه نمایش و اضافه شدن قابلیت Double Tap اشاره کرد.
پردازنده S9 از 6.5 میلیارد ترانزیستور ساخته شده که به اجرای فوق العاده انیمیشن ها و سرعت فوق العاده بالای اسکرول کمک میکند، تقریبا تراشه S9به بهبود سی درصدی عملکرد پردازنده گرافیکی هم کمک میکند.
اپل در این ساعت هوشمند ازنسل دوم تراشه های خود با سطح پردازشی بالا اپل (U2) استفاده کرده که به دسترسی سریع اپل واچ به دستگاه هایی با فناوری مشابه کمک می کند، یا در صورت دسترسی به هوم پاد از صفحه ساعت میتوان پخش و توقف و کم و زیاد کردن صدا را کنترل کرد و یا در صورت برقراری تماس امکان پاسخ دادن و یا رد تماس را ممکن ساخته است.

اپل واچ سری 9

همچنین اپل قابلیت جدید Double Tap را به ساعت های جدید خود اضافه کرده که کاربر با ضربه زدن انگشت اشاره و شصت بهم بدون لمس صفحه نمایش حالت را نشان داده و دستور مدنظر را اجرا کند.
این ساعت از رابط کاربری Watch OS10 بهره میبرد که به لطفا آن قابلیت Name Drop این گوشی قرار گرفته که به کاربران اجازه می دهد با نزدیک‌ کردن اپل واچ‌های خود به یک دیگر، شماره تلفن مدنظر را به اشتراک بگذارند.
اپل واچ سری 9 دارای نمایشگری 1.78 اینچی است که با حداکثر روشنایی 2000 نیتی هم تصاویر را واضح نشان می دهد و هم در زیر نور مستقیم خورشید جزئیات ساعت به خوبی قابل مشاهده است، اما نمایشگر قابلیت کاهش به یک نیت را دارد، که ازیک سو قابلیت همواره روشن بودن صفحه نمایش را برای این ساعت ممکن میسازد و از طرف دیگر روشنایی را متناسب با فضای تاریک کاهش می دهد.
اپل مدعی است برای ساخت بدنه این ساعت هوشمند از آلومینیوم و استیل استفاده کرده که آلومینیوم استفاده شده صد در صد بازیافتی است، با این روش تولید، انتشار کربن را کاهش داده و انرژی پاک و سالم را وارد محیط می سازد.
ساعت هایی با بدنه آلومینیومی در رنگ های صورتی، استارلایت، نقره ای و مشکی و قرمز عرضه شده است همچنین واچ 9 با بدنه ای از جنس استیل در رنگ هایی طلایی و نقره ای و گرافیتی عرضه میشود.
در کنار فریم این ساعت دکمه Action Button قرار گرفته که دارای اطلاعات دقیقی از موقعیت مکانی است که می توانید موقع رفتن به یک مسیر آن را ذخیره کرده و در موقع برگشت بدون استفاده مسیریاب ، مسیربرگشت را پیدا کنید.
اپل واچ سری 9 هم مجهز به حسگر سنجش اکسیژن خون، نظارت بر خواب، SOS اضطراری، پایش ضربان قلب و تشخیص تصادف میباشد. این ساعت از اطلاعات مفیدی هنگام ورزش هایی مثل دوچرخه سواری به کاربر میدهد مثلا هنگام دوچرخه سواری سرعت فعلی، مسافت، سرعت متوسط، ضربان قلب و میزان دمای بدن را به ورزشکار نشان میدهد.
اپل واچ سری 9 هم همانند نسل قبل قادر به اندازه گیری میزان دمای بدن میباشد. باتری این اسمارت واچ دارای باتری 308 میلی آمپر ساعتی است که 9 تا 18 ساعت دوام دارد و این میزان برای ساعت هوشمند مناسب خواهد بود؛ همچنین این سری اپل واچ دارای یک حالت جدید کم مصرف است که کاربر با فعال‌سازی آن می‌تواند تا 36 ساعت از اپل واچ خود استفاده کند.
این ساعت با قیمت 399دلار و در دو نسخه 41 و 45 میلی متر وارد بازار جهانی می شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420