لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش انتقال موزیک‌ها از اپل موزیک به اسپاتیفای

آموزش انتقال موزیک‌ها از اپل موزیک به اسپاتیفای

 امروزه سرویس‌های استریم متعددی وجود دارند که هر یک از آن‌ها امکان پخش موسیقی‌ها و محتوای صوتی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در این مطلب روش صحیح انتقال موزیک‌ها از اپل موزیک به اسپاتیفای را توضیح خواهیم داد.

زمانی که شما اکانت اپل موزیک را در اختیار داشته باشید، امکان اضافه کردن موسیقی‌ها به کتابخانه شخصی خود را خواهید داشت. این قابلیت باعث می‌شود تا شما در مدت زمانی بسیار کم بتوانید امکان جدا کردن موسیقی‌های مورد علاقه خود از مجموعه عظیم از آهنگ‌هایی که اپل موزیک در اختیار گذاشته را داشته باشید و خیلی سریع موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید.

در این میان، ممکن است شما به دلایل مختلف تمایل به تجربه کردن سرویس‌هایی دیگر نظیر اسپاتیفای را داشته باشید. اسپاتیفای نیز همانند اپل موزیک مجموعه‌ای عظیم از موسیقی‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و در عین حال پادکست‌ها و محتوای صوتی گوناگونی را در آرشیو خود جای داده است.

انتقال موسیقی‌ها از اپل موزیک به اسپاتیفای باعث می‌شود تا در زمان استفاده از اسپاتیفای دیگر نگران انتخاب دوباره موسیقی‌های مورد علاقه خود نباشید و حتی بتوانید پلی لیست‌های مورد نظرتان را نیز به این مجموعه انتقال دهید و از آن‌ها استفاده کنید.

آموزش انتقال موزیک‌ها از اپل موزیک به اسپاتیفای

روش انجام این کار نیاز به یک ابزار واسط دارد که به صورت رایگان خدمات خود را ارائه نمی‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از ابزار freeyourmusic را به صورت یکجا از هر سرویس پخش موسیقی به سرویس دیگر انتقال دهید.

این ابزار با قیمت پایه ۱.۶۶ دلار امکان انتقال موزیک‌ها از اپل موزیک به سرویس‌هایی نظیر اسپاتیفای، پاندورا و موارد دیگر را برای شما فراهم می‌کند. گفتنی است که در زمان استفاده از این سرویس باید اکانت اپل موزیک و اسپاتیفای خود را پس از خرید اکانت پریمیوم آن، وارد کرده تا موسیقی‌ها انتقال پیدا کنند.

از دیگر قابلیت‌های ارائه شده در این سرویس می‌توان به امکان انتقال پلی لیست سرویس‌های مختلف به فضای ابری نیز اشاره کرد که برای بسیاری از کاربران مناسب و کارآمد است.

این سرویس از تمامی پلتفرم‌های موبایل و دسکتاپ پشتیبانی می‌کند و خدمات خود را از طریق بستر وب به کاربران ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373