لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش فعال کردن Dynamic Desktops در مک او اس

آموزش فعال کردن Dynamic Desktops در مک او اس

قابلیت Dynamic Desktops در مک او اس موجب تغییر پس زمینه والپیپر دسکتاپ با تغییر زمان در طول روز می‌شود. این قابلیت از مک او اس موهاوای به کاربران ارائه شد و از همین حالا آماده عرضه به کاربران است. داینامیک دسکتاپ را می‌توان به راحتی در مک فعال کرد.

این قابلیت در مک او اس‌ مانتری، بیگ سور، کاتالینا و موهاوی به طور پیش فرض در دسکتاپ وجود دارد که وقتی فعال باشد با تغییر زمان صبح، ظهر و شب، صفحه دسکتاپ تغییر می‌کند.

قابلیت Dynamic Desktops در مک او اس موهاوی ۱۰.۱۴ و بالاتر ارائه می‌شود و در نسخه‌های قبلی این سیستم عامل قابل اجرا نیست. در ادامه این مطلب روش استفاده از داینامیک دسکتاپ را آموزش خواهیم داد.

چگونه می‌توان از قابلیت Dynamic Desktops در مک استفاده کرد؟

  • به منوی اپل رفته و System Preferences را انتخاب کنید.
  • در این پنل Desktop & Screen Saver را انتخاب و سپس تب Desktop را کلیک کنید.
  • در قسمت بالای تصاویر والپیپر دسکتاپ گزینه Dynamic Desktops را مشاهده می‌کنید، در این قسمت یک تصویر دینامیک برای والپیپر انتخاب کنید.
  • در صورت تمایل، Dynamic Desktops را به عنوان یک تصویر متغیر در طول روز تنظیم کنید یا والپیپر، یک تصویر را به صورت تاریک یا روشن نمایش دهد.
  • اکنون می‌توانید System Preferences را ببندید.

وقتی این قابلیت را تنظیم کردید، تصویر پس زمینه والپیپر به طور خودکار مطابق با زمان روز مکانی که در آن هستید، تغییر می‌کند. مثلا در میانه روز، تصویر تقریبا روشن نمایش داده می‌شود و در نیمه شب، به طور خودکار تصویر تیره می‌شود.

این قابلیت می‌تواند جذابیت فوق العاده‌ای در والپیپر ایجاد کند، گویی شما در حال تماشای یک صحنه همراه با طلوع و غروب خورشید هستید.

این قابلیت به یکپاچه شدن هر چه بیشتر حالت روشن و تاریک در رابط کاربری سیستم عامل مک کمک می‌کند و تجربه‌ای خوشایند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد به همین دلیل بهتر است به صورت پیشفرض آن را روش نگه دارید، اما این موضوع اجباری نیست و می‌توان آن را متوقف کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420