لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه مشکل باتری ایرپاد را برطرف کنیم؟

چگونه مشکل باتری ایرپاد را برطرف کنیم؟

 بدون شک طراحی هندزفری شرکت اپل یا همان ایرپاد بسیار منحصر به فرد و ویژه است تا بهترین کارآمد را به عنوان یک هندزفری بلوتوثی را داشته باشد. عدم وجود ارتباط سیمی در کنار عمر باتری بسیار مناسب باعث شده تا ایرپاد بهترین هندزفری بی‌سیم در حال حاضر باشد که نتوان هیچ معادل کارآمد و با کیفیتی برای آن در نظر گرفت.در این میان، برخی از کاربران در برخی از مواقع با مشکلاتی نظیر عدم شارژ دهی یا مشکل باتری ایرپاد مواجه می‌شوند که بسیار ناخوشایند و آزار دهنده است.

به طور کل، نحوه کارکرد باتری به کیس ایرپاد مربوط می‌شود. کیس ایرپاد یک ابزار برای برقراری ارتباط ایرپاد راست و ایرپاد چپ با دستگاه در حال استفاده شما است و از طرف دیگر یک پاور بانک کوچک و مکانی برای شارژ هر دو گوشی به حساب میاید. بنابراین، ریشه اغلب مشکل باتری ایرپاد به کیس آن ربط پیدا می‌کند.

در ادامه 4 روش را برای رفع مشکل باتری ایرپاد معرفی خواهیم کرد که به احتمال زیادی باعث افزایش عمر کارکرد ایرپادها می‌شود.

روش اول: ریست کردن کیس ایرپاد

ریست کردن کیس ایرپاد در بسیاری مواقع مشکل باتری ایرپاد را برطرف می‌کند. برای این کار کافی است هر دو گوش چپ و راست را در کیس قرار دهید و برای مدت 30 ثانیه دکمه پشت کیس را نگه دارید تا دکمه آن به رنگ کهربایی درآید. این کار را برای سه تا چهار بار تکرار کنید تا در نهایت دستگاه به طور کامل ریست شود. پس از انجام این کار نیاز به اتصال دوباره ایرپاد به آیفون یا مک خواهید داشت.

روش دوم: خالی کردن شارژ ایرپاد چپ، راست و کیس

خالی کردن کامل شارژ باتری‌های لیتیومی معمولاً به عمر کارکرد آن‌ها ضربه میزند. با این حال اگر باتری ایرپاد برای مدتی بسیار کوتاه دوام می‌آورد می‌توانید با خالی کردن شارژ هر سه تکه ایرپاد و یک شارژ کامل طولانی مدت شانس خود برای رفع مشکل آن را امتحان کنید. برای این کار، ایرپادها را از کیس درآورید و به طور مداوم آهنگ پخش کنید تا باتری آن‌ها تمام شود. پس از اتمام شارژ باتری آن‌ها را داخل کیس بگذارید و پس از شارژ دوباره این کار راه انجام دهید تا شارژ دستگاه به طور کامل تخلیه شود.

روش سوم: اتصال دوباره و آپدیت فریم ویر ایرپاد

یکی از کارآمدترین روش‌ها برای حل مشکل باتری ایرپاد امکان آپدیت فریم ویر و اتصال دوباره دستگاه‌ها است. برای این کار، بهتر است یک بار به بخش Software Update در آیفون رفته و از نصب بودن آخرین نسخه فریم ویر روی ایرپاد آگاه شوید. در مرحله بعد، اقدام به قطع اتصال ایرپاد از آیفون در بخش تنظیمات بلوتوث کرده و یک بار دیگر اقدام به اتصال دوباره دستگاه به ایرپاد کنید. این کار به احتمال زیاد باعث می‌شود تا مشکل شما برای نگه داری باتری بیشتر برطرف شود.

روش چهارم: تعویض کیس ایرپاد

اگر از اینکه باتری کیس ایرپاد شما به صورت سخت افزاری مشکل دارد آگاه شده‌اید، می‌تواند اقدام به خرید کیس ایرپاد به صورت جداگانه کرده و از یک کیس با باتری کارآمدتر استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا شماره سریال کیس دستگاه و همچنین نام آن در آیفون تغییر کند. با این حال استفاده از یک کیس جدید می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که ناشی از استهلاک باتری دستگاه هستند را برطرف کند و باعث بهبود کارکرد دستگاه برای طولانی مدت شوند. شما می‌توانید کیس ایرپاد را به صورت جداگانه از مراکز فروش معتبر محصولات شرکت اپل نظیر اِن آی سی تهیه کنید.

نکته مهم: با وجود توضیحاتی که در بالا برای رفع مشکلات مربوط به باتری ایرپاد آمده است، بسیاری از کاربران مدت زمان کارکرد صحیح ایرپادهای بی‌سیم را نمی‌دانند. بر اساس آنچه خود شرکت اپل اعلام کرده، هر یک از گوش‌های چپ و راست ایرپاد باید حدوداً 4 ساعت امکان پخش موسیقی با شدت صدای 50 درصد داشته باشند. از طرف دیگر کیس ایرپاد بین 4 تا 5 بار هر دو ایرپاد راست و چپ را به طور کامل شارژ می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت