لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین نشانه‌های عرضه موسیقی کلاسیک در اپل موزیک فاش شد

اولین نشانه‌های عرضه موسیقی کلاسیک در اپل موزیک فاش شد

توسعه‌دهندگان اولین نشانه‌های مربوط به عرضه موسیقی کلاسیک را در نسخه اپل موزیک عرضه شده برای گوشی‌های اندرویدی کشف کرده‌اند.

این اطلاعات مشخص کرده که شرکت گام‌های ابتدایی برای ادغام سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را در اپل موزیک برداشته است و به زودی دسترسی به محتوای این سرویس برای تمامی کاربران فراهم خواهد شد.

سال گذشته شرکت اپل رسما اعلام کرد که سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرده است. Primephonic یک سرویس پخش موسیقی تخصصی برای علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک بود و صرفا محتویات انحصاری این ژانر را به کاربران خود ارائه می‌داد. اپل با هدف ارائه امکانات ویژه به کاربران علاقه‌مند به این ژانر موسیقایی اقدام به خرید این سرویس کرده است و تصمیم دارد تا از آن طریق سرویس اپل موزیک را ارتقا دهد.

حال اولین نشانه‌ها از خرید این سرویس در نسخه‌های بتای جدید اپل موزیک در سیستم عامل اندروید دیده شده است که نشان از آن دارد که شرکت اپل تصمیم به عرضه امکانات این سرویس در اپل موزیک دارد.

اپل همچنین اعلام کرد که از سال ۲۰۲۲ میلادی به بعد محتوای ویژه مبتنی بر ژانر کلاسیک را در اپل موزیک به صورت اختصاصی عرضه می‌کند. محتوای ارائه شده در هیچ سرویس استریم دیگر یا هیچ جایی غیر از اپل موزیک قابل دسترسی نیست.

گفتنی است که در کد‌های منتشر شده البته نام امکاناتی که پس از ادغام Primephonic در اپل موزیک قرار داده شده ارائه نشده و معلوم نیست که این امکانات با چه عنوانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت اپل در حال حاضر در تلاش است تا با استخدام تعدادی طراح UX رابط کاربری و تجربه استفاده از اپل موزیک ادغام شده با این سرویس جدید را توسعه دهد و امکاناتی ویژه را در این سرویس پخش موسیقی ارائه دهد. اپل از همین حالا اقدام به جذب نیرو برای توسعه این بخش کرده و قرار است در آینده این امکانات را در قالب یک آپدیت جدید آماده عرضه به کاربران اپل موزیک کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420