لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل مپ در مورد شلوغی مکان‌ها و رعایت فاصله اجتماعی هشدار می‌دهد

گوگل مپ در مورد شلوغی مکان‌ها و رعایت فاصله اجتماعی هشدار می‌دهد

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل مپ در آپدیت جدید خود در مورد شلوغی مکان‌ها و رعایت فاصله اجتماعی هشدار می‌دهد.

گوگل اعلام کرده که افزایش روند واکسیناسیون باعث شده تا بسیاری از افراد در کشورهای مختلف برای خرید پایان سال میلادی به فروشگاه‌ها و مراکز خرید مراجعه کنند و همین مسئله ممکن است به افزایش زنجیره شیوع کرونا کمک کند. گوگل اعلام کرده که در آپدیت جدید کاربران می‌توانند میزان شلوغی مکان‌های مختلف را مشاهده کنند و از رفتن به مکان‌های پرتردد و پرخطر خودداری کنند.

گوگل البته تاکید کرده که فعلا آپدیت مربوط به این قابلیت را به کاربران عادی ارائه نداده است، اما تصمیم دارد تا به زودی آن را از طریق اپ استور به کاربران آیفون‌ها ارائه دهد.

این قابلیت امکان تشخیص و هشدار میزان شلوغی مکان‌هایی نظیر مراکز خرید، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و قطار و موارد دیگر را دارد.

از طرف دیگر هر چند که مشخص شده که این قابلیت برای کاربران امریکایی در دسترس خواهد بود، اما گوگل هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این قابلیت در فصل تعطیلات پایان سال میلادی برای کشورهای دیگر ارائه نکرده است. در حقیقت در شرایط کنونی معلوم نیست که این قابلیت برای کاربران ایرانی یا کاربران کشورهای دیگر ارائه می‌شود یا خیر؛ با این حال به نظر می‌رسد که قابلیت یاد شده پس از مدتی کوتاه برای تمامی کاربران در سراسر دنیا ارائه شود.

این قابلیت از طریق شناسایی تلفن‌های هوشمند در یک مکان مشخص کار می‌کند که بر اساس آن تعداد شلوغی یک مکان تشخیص داده می‌شود. گوگل تا پیش از این از همین روش برای نشان دادن میزان ترافیک خیابان‌ها استفاده کرده بود و حالا تصمیم گرفته تا میزان شلوغی مکان‌های عمومی را نیز مشخص کند تا به شکلی بهتر از زنجیره شیوع کرونا کاسته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420