لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران به اقدام سامسونگ برای تمسخر دستمال اپل واکنش نشان‌ دادند

کاربران به اقدام سامسونگ برای تمسخر دستمال اپل واکنش نشان‌ دادند

گزارش روز گذشته مبنی بر عرضه دستمال رایگان به خریداران آلمانی توسط سامسونگ یکی از پرسروصداترین خبرهای اخیر فناوری بود و حالا بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان داده‌آند.

خبر از این قرار بود که سامسونگ برای واکنش نشان دادن به اقدام اپل برای فروش دستمال ۱۹ دلاری، یک پیشنهاد ویژه به مشتریان خود در آلمان داده است و در صورت خرید تلفن‌های هوشمند گلکسی A52s، S21، Z Flip یا Z Fold 3 و محصولات دیگری که هم‌قیمت این تلفن‌های هوشمند باشند، یک دستمال رایگان برای تمیز کردن دستگاه ارائه می‌دهد.

این اقدام شرکت کره‌ای سامسونگ با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شده است. در شبکه‌ اجتماعی Reddit برخی از کاربران این کار سامسونگ را در ادامه روند همیشگی این شرکت در نظر گرفته‌اند، بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که سامسونگ همیشه در گام اول کارهای اپل را مسخره می‌کند و پس از آن دقیقا همان کار را به شکلی کاملا کورکورانه تقلید می‌کند.

کاربران به اقدام سامسونگ برای تمسخر دستمال اپل واکنش نشان‌ دادند

برخی دیگر از کاربران دیگر برای مثال این موضوع مثال‌هایی نظیر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری و حذف آداپتور از بسته‌بندی تلفن‌های هوشمند را نیز آورده‌اند که تا پیش از این سامسونگ هر دو اقدام اپل را در تبلیغات خود مسخره کرده بود و مدتی بعد دقیقا همان کار را از اپل تقلید کرده بود.

این کاربران بر این باور هستند که سامسونگ با اقدام اخیر خود برای ارائه دستمال رایگان به خریداران آلمانی در حقیقت گام اول در روند همیشگی خود را برداشته و اپل را مسخره کرده است و پیش‌بینی کرده‌اند که سامسونگ به زودی دستمال‌های اختصاصی خود را با یک قیمت نسبتا گران آماده عرضه به بازار می‌کند.

جالب اینجا است که اقدامات عجیب و به شدت خنده‌دار سامسونگ، هرگز توسط شرکت اپل که یکی از رقیب‌های جدی این کمپانی کره‌ای است، مورد تمسخر قرار نمیگیرد؛ لازم به ذکر است که سامسونگ به تازگی از یک شلوار جین رونمایی کرده است که یک جیب اختصاصی برای قرار گرفتن گلکسی زد فلیپ ۳ دارد.

شلوار جین سامسونگ

سامسونگ این شلوار جین را با قیمت ۱۰۵۲ دلار برای فروش گذاشته که تفاوت چندانی با شلوارهای جین معمول ندارد و تنها تفاوت آن دو لوگوی Z مانند و یک جیب روی ران راست آن است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420