لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یلدای ان آی سی ۱۴۰۰ | تخفیف‌های شب چله را فراموش نکنید

ان آی سی به رسم هر سال تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شب چله آماده کرده است. در جشنواره یلدای ان آی سی می‌توانید محصولات مختلف را با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید. در این جشنواره تخفیف‌های بزرگ و کوچک برای دسته‌های مختلف محصولات ارائه خواهند شد تا خاطره‌ای ویژه را برای شما رقم بزنند.

تاریخ شروع یلدای ان آی سی ۱۴۰۰

شروع تخفیف‌های امسال از سال ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ خواهد بود که تا صبح روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ادامه پیدا خواهد کرد.

تخفیف‌ها در بازه‌های زمانی مختلف بسته به نوع محصول اعمال خواهند شد و در هر زمان شما عزیزان می‌توانید محصولات ویژه‌ای را خریداری کنید.

مشاهده تخفیف‌ها در شب چله ان آی سی

برای مشاهده تخفیف‌های ویژه یلدا می‌توانید به صفحه ویژه جشنواره یلدای ۱۴۰۰ مراجعه کنید و در بازه زمانی مشخص و تعیین شده محصولات خود را خریداری کنید. علاوه بر این، می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نیز ما را دنبال کنید و از تخفیف‌های برتر ارائه شده در این جشنواره ویژه آگاه شوید. برای اطلاعات بیشتر از جشنواره صفحات اجتماعی ان آی سی را دنبال کنید:

قدر دورهمی خانوادگی در شب یلدا را بدانیم!

یلدا بلندترین شب سال است و به پاس رسم باستانی، بهتر است قدر دورهمی‌های شب یلدا را بدانیم و زمان بیشتری را برای خانواده خود صرف کنیم. با توجه به این موضوع جشنواره یلدای ان آی سی پیش از آغاز شب چله به پایان خواهد رسید تا شما عزیزان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با آرامش بیشتری برای خانواده  و دورهمی‌ها، زمان و توجه داشته باشید.  ان آی سی آرزوی سلامتی و داشتن یلدایی خاطره‌انگیز و خوش را برای تمامی شما عزیزان دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420