Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
مک او اس ۱۳ و بهبود‌های ویژه‌ آن 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس ۱۳ و بهبود‌های ویژه‌ آن

مک او اس ۱۳ و بهبود‌های ویژه‌ آن

شرکت اپل در جریان رویداد WWDC 2022 از مک او اس ۱۳ رونمایی کرد.  اپل امسال اسم Ventura را برای مک او اس جدید انتخاب کرده است.

یکی از مشخصه‌های مک او اس ۱۳ امکان مدیریت هر چه بهتر پنجره‌های باز شده با استفاده از قابلیت Stage Manager است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید در کنار باز کردن یک پنجره، پنجره‌های باز شده دیگر را به صورت بهینه‌تر در گوشه نمایشگر مدیریت کنید که به شکلی بهینه امکانات ویژه را به شما ارائه خواهد داد.

بخش اسپات لایت در این سیستم عامل جدید نیز تغییر کرده است و امکاناتی وژه را به کاربران ارائه می‌دهد، نتایج جست و جوهای اسپات لایت از این پس به صورت هوشمندانه تر در بخش‌های مختلف سیستم عامل گسترده شده است و امکاناتی ویژه را به کاربران می‌دهد.

اپلیکیشن Mail از این پس می‌تواند به شکلی بهتر مدیریت ایمیل‌های ارسالی و زمانبندی شده را داشته باشد. کلمات کلیدی جست و جو شده در بخش Search نیز به صورت هوشمندانه‌تر در محتوای ایمیل‌های دریافتی و ارسالی جست و جوهای خود را انجام می‌دهد.

سافاری در مک او اس ۱۳ امکان اشتراک گذاری تب‌ها را دارد و می‌تواند برای انجام کارهای مشترک و مشاهده یک وب سایت برای کاربران به صورت مشترک کاربردی باشد.

بخش Passkey از این پس می‌تواند به شکلی هوشمندانه‌تر امکان مدیریت پسوردها را از طریق دستگاه‌ها را داشته باشد. اپل برای توسعه این قابلیت با مایکروسافت همکاری کرده و امکان پشتیبانی از آن را در سیستم عامل ویندوز نیز ارائه داده است.

بهینه‌سازی متال ۳ باعث شده تا بازی‌های ویدیویی به شکلی بهتر امکان توسعه در سیستم عامل مک او اس ۱۳ را داشته باشد و از این پس شرکت اپل امید بیشتری را برای توسعه بازی‌ها در سیستم عامل مک دارد.

اپل همچنین اعلام کرد که از این رزیدنت اویل ویلیج با همکاری شرکت کو کام روی اپل سیلیکون بهینه‌سازی شده است و از این پس نیز بازی‌های باکیفیت‌تر نیز آماده عرضه در این سیستم عامل می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420