لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: از‌ آیمک ۲۷ اینچ خبری نیست!

اپل: از‌ آیمک ۲۷ اینچ خبری نیست!

بنابر برخی گزارش‌های جدید و استناد به منابع نامشخص مطلع از خط تولید اپل، این شرکت قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک آیمک با نمایشگر بزرگتر عرضه کند.

اپل اخیرا با معرفی و رونمایی از مک استودیو، تولید آیمک با نمایشگر بزرگتر ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل را متوقف کرد که موجب سردرگمی درباره خط تولید آیمک آینده شد. این شرکت به وب‌سایت Ars Technica تایید کرد که آیمک ۲۷ اینچی به پایان عمر خود رسیده است و آن را برای همراهی طولانی مدت با آیمک ۲۴ اینچی عرضه نخواهد کرد.

با وجود توقف تولید این مدل آیمک، برخی شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که آیمک پرو با نمایشگر بزرگتر در دست توسعه است، اما ممکن است برخی از این شایعات به استودیو دیسپلی اشاره کرده باشند.

راس یانگ تحلیلگر صنعت نمایشگر گفت که ممکن است این منابع به یک آیمک پرو اشاره کرده باشند که در اصل یک استودیو دیسپلی پرو است و احتمالا اواخر امسال در کنار مک پرو عرضه خواهد شد.

بنابر باور یانگ، آیمک پرو این تابستان معرفی نخواهد شد که برخی وب‌سایت‌های معتبر با آن هم عقیده هستند، همچنین اپل قصد ندارد نسخه‌های رده بالای این کامپیوتر رومیزی را ارائه کند، گرچه آیمک ۲۴ اینچی با تراشه M2 احتمالا در ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل گفت که آیمک پرو در ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، ضمن اینکه مارک گورمن از بلومبرگ نیز ادعا می‌کند که اپل در حال توسعه یک آیمک پرو است.

اپل پیشنهاد می‌کند مشتریانی که یک دستگاه قدرتمند می‌خواهند، روی مک استودیو با قیمت ۱۹۹۹ دلار سرمایه‌گذاری کنند و کسانی که به دنبال دستگاه همه کاره هستند، آیمک ۲۴ اینچی خریداری کنند.

گفتنی است که مک استودیو در کنفرانس هشتم مارس سال جاری میلادی معرفی شد که رده بالاتر از مک مینی و آیمک بوده، ولی نسبت به مک پرو پایین‌تر بوده و مجهز به تراشه M1 مکس و M1 اولترا است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427