لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پایه و شیشه بافت نانو با قیمت جداگانه برای استودیو دیسپلی ارائه می‌شود

پایه و شیشه بافت نانو با قیمت جداگانه برای استودیو دیسپلی ارائه می‌شود

پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع با قیمت ۴۰۰ دلار و شیشه بافت نانو با قیمت ۳۰۰ دلار به عنوان اکسسوری‌هایی هستند که اپل برای افزودن به استودیو دیسپلی معرفی کرده است.

اپل در کنفرانس Peek Performance هشتم مارس خود، استودیو دیسپلی را به عنوان نمایشگر رده پایین خود همراه با مک استودیو معرفی کرد.

استودیو دیسپلی با برچسب ۱۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده که نسبت به Pro Display XDR با قیمت تقریبا ۴۹۹۹ دلار، بسیار مقرون ‌به صرفه‌تر و ارزان‌تر است.

گرچه قیمت اصلی استودیو دیسپلی با پایه قابل تنظیم برای شیب ۱۵۹۹ دلار است، اپل لوازم جانبی افزودنی با این محصول و به روزرسانی‌های آن را با قیمت گران ارائه می‌کند که مشابه محصولات حرفه‌ای عرضه شده قبلی است.

افزودن شیشه بافت نانو که همان شیشه با انعکاس کم به کار رفته در Pro Display XDR است با هزینه اضافه ۳۰۰ دلار قابل دسترسی است. همچنین یک پایه دارای قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع با قیمت اضافه ۴۰۰ دلار وجود دارد، در حالی که آداپتور VESA Mount بدون هزینه اضافه ارائه می‌شود.

هنگامی که نمایشگر Pro Display XDR بدون پایه و با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه شد، سر و صدای زیادی به پا کرد، اما اپل پایه این نمایشگر را با قیمت اضافه برای آن ارائه کرد.

گفتنی است کاربرانی که استودیو دیسپلی با کیفیت بالا و پایه و شیشه ارتقا یافته می‌خواهند، باید در مجموع ۲۲۹۹ دلار پرداخت کنند. گرچه این مبلغ، تقریبا نصف هزینه‌ای است که باید برای نمایشگر پرو دیسپلی ایکس دی آر با ۴۹۹۹ دلار پرداخت کرد.

استودیو دیسپلی مجهز به نمایشگر ۲۷ اینچی با کیفیت 5K است، در حالی که پرو ایکس دی آر دارای نمایشگر ۳۲ اینچی با کیفیت 6K است. حداکثر روشنایی استودیو دیسپلی ۶۰۰ نیت و بدون محدوده دینامیکی شدید است، اما اپل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از سنتر استیج، همچنین یک تراشه A13 بایونیک برای پشتیبانی از دوربین و سیستم بلندگو را به این دستگاه اضافه کرده است.

لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند از هم اکنون استودیو دیسپلی را سفارش داده و در تاریخ ۱۸ مارس آن را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420