لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در حال توسعه یک مانیتور جدید با نصف قیمت نمایشگر XDR پرو است

اپل در حال توسعه یک مانیتور جدید با نصف قیمت نمایشگر XDR پرو است

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در اولین نسخه از خبرنامه Power On خود در سال ۲۰۲۲، اشاره کرده که اپل در حال توسعه نمایشگر خارجی جدیدی است.

گورمن گفت که مانیتور خارجی جدید متفاوت از نمایشگر XDR پرو است و با نصف قیمت این نمایشگر حرفه‌ای اپل معرفی خواهد شد.

گورمن گفت که امیدوار است این نمایشگر خارجی جدید با نصف قیمت نمایشگر XDR پرو در سال آینده عرضه شود. این حرف گورمن نشان می‌دهد که معرفی و عرضه این محصول جدید اپل قطعی نخواهد بود.

ماه گذشته ژورنالیست بلومبرگ درباره توسعه نمایشگر خراجی جدید اپل این‌گونه نوشت: من قویا باور دارم که اپل مانیتور خارجی جدیدی را برای آخرین مک‌های خود عرضه خواهد کرد. در این مرحله، این نمایشگر با برخی تغییرات و احتمالا کاهش جزئی روشنایی و قیمت پایین همراه خواهد بود. همچنین، ممکن است اپل به نمایشگری با کیفیت مشابه با اندازه کمی کوچکتر و با نصف قیمت دست پیدا کند. ضمنا، کمی مضحک به نظر می‌رسد که اپل سعی دارد قیمت فعلی مانیتور را با مانیتور مرجع با درجه‌ هالیوود ۴۳۰۰۰ دلاری توجیه کند.

این اولین باری نیست که اخباری درباره طرح‌های اپل برای نمایشگر خارجی ارزان قیمت منتشر می‌شود. همچنین در دسامبر، یک افشاگر نشان داد که اپل در حال توسعه اولیه نمایشگر خارجی ۲۴ و ۲۷ اینچی است.

اپل در حال کار کردن بر جایگزین نمایشگر XDR پرو است که بسیار حرفه‌ای و مجهز به چیپ‌ست ساخت اپل یا همان تراشه بیونیک A13 است. در این نمایشگر خارجی یک پردازشگر موتور عصبی قرار دارد که موجب تسریع در یادگیری ماشینی می‌شود.

اپل نمایشگر XDR پرو را با کیفیت 6K رتینا تولید کرد که مجهز به چهار پورت تاندربولت ۳ در پشت دستگاه است. این صفحه نمایش ۳۲ اینچی و قاب ۹ میلی متری است که زیبایی و کارایی چشمگیری ارائه می کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427