لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 اپل تجربه بومی استفاده از اپل موزیک را به مک می‌آورد

 اپل تجربه بومی استفاده از اپل موزیک را به مک می‌آورد

بنابر کد بتایی که اخیرا توسط وب‌سایت 9to5Mac مشاهده شده، اپل در حال بازسازی اپلیکیشن موزیک به عنوان یک برنامه کاملا بومی برای مک او اس است.

کدی که اخیرا در اولین بتا مک او اس مانتری 12.2 برای توسعه‌دهندگان منتشر شده، نشان داد که اپل در حال بازسازی اپلیکیشن موزیک با استفاده از AppKit یا همان چارچوب رابط کاربری بومی مک او اس است.

این حرکت منجر به بهبودهای قابل توجهی در عملکرد و تجربه استفاده از اپلیکیشن موزیک می شود، در حالی که هیچ تغییر عمده‌ای در UI یا رابط کاربری ایجاد نمی‌کند.

بر طبق گزارشی از این وب‌سایت، اپلیکیشن موزیک در حال حاضر از JET استفاده می‌کند که فناوری تبدیل محتوای وب به اپلیکیشن‌های بومی است.

اپلیکیشن موزیک فعلی در سال ۲۰۱۹ جایگزین آیتیونز شد ولی با استفاده از همان بک‌اند توسعه‌ یافته است. این اپلیکیشن به شدت به محتوای وب متکی است و محتوای خود را از نسخه وب اپل موزیک می‌گیرد. گفتنی است که برخی از کاربران به پاسخگویی کند و مشکل استفاده از آن، انتقاد کرده‌اند.

در حالی که بخش‌هایی از اپلیکیشن موزیک مثل آرشیو قبلا بومی بوده‌اند، کاربران مک متوجه خواهند شد که جستجو برای رسانه در اپل موزیک سریع‌تر است و می‌تواند بازسازی رابط‌های بومی را نمایش ‌دهد. به همین دلیل اسکرول کردن، گسچرها و انیمیشن‌ها پاسخگوتر هستند.

اپل احتمالا در حال بهبود بخش‌های بومی جدید در اپلیکیشن است، بنابراین ممکن است که برخی عناصر رابط یا افکت‌ها نادیده گرفته شوند. این شرکت قبلا بخش‌هایی از اپلیکیشن اپل تی وی را با استفاده از JET در مک او اس مانتری 12.1 بازسازی کرده است.

لازم به ذکر است که اپل موزیک سرویس موسیقی استریم اپل است که با سرویس‌های استریمی مثل اسپاتیفای، آمازون موزیک آن‌لیمیتد، گوگل‌پلی موزیک، تیدال و سایر موارد مشابه است. گفتنی است که سرویس اپل موزیک به دلیل پشتیبانی از Lossless Audio و Spatial Audio، یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420