لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم ارسالی مک بوک پرو ۲۰۲۱ دچار «مشکل مکانیکی» شد

سیستم ارسالی مک بوک پرو ۲۰۲۱ دچار «مشکل مکانیکی» شد

گزارش‌های منتشر شده توسط برخی از کاربرانی که مک بوک پرو ۲۰۲۱ را خریداری کرده‌اند حاکی از آن است که سیستم ارسالی مک بوک پرو ۲۰۲۱ با مشکل فنی مواجه شده است.

بر اساس این گزارش اپل پیامی را به کاربران برخی از نقاط جهان از آمریکا گرفته تا آلمان و دیگر کشورهای اروپایی ارسال کرده که در آن مشخص شده که یک نقص فنی در سرویس ارسال «یونایتد پارسل سرویس» باعث شده تا مک بوک پروی جدید با مشکلات ویژه‌ای مواجه شده است. این افراد همچنین اعلام کرده‌اند که در حال حاضر امکان ردیابی مرسوله‌های سفارش داده شده خود را ندارند و شرکت اپل تنها یک پیام برای آن‌ها مبنی بر وجود مشکل فنی را ارسال کرده است.

این مشکل فنی که از نوع «مکانیکی» عنوان شده است ممکن است به سیستم ارسال هوایی مربوط باشد. مک بوک پروهای تولید شده در کارخانه‌های چینی به صورت مستقیم از طریق شرکت‌های پست آمریکایی از کشور چین به سراسر دنیا ارسال می‌شوند، با این حال به نظر می‌رسد که هواپیما یا دست کم ابزارهای انتقال محموله به هواپیمای باری نظیر تخت نقاله‌ها در فرودگاه دچار آسیب شده باشند.

اپل اعلام کرده که مرسوله‌ها در حال حاضر در سیستم هوایی یوناید پارسل قرار دارد، اما زمان تحویل آن‌ها هنوز معلوم نیست و ممکن مدت زمانی نامشخص مرسوله‌ها به طول بیانجامد.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد دلیل بروز این مشکل وجود ندارد و فقط خریداران می‌دانند که مشکل فنی باعث شده تا مرسوله‌های آن‌ها دیرتر به مقصد برسد. در این میان ممکن است موجودی اپل استورها در برخی از اپل استورها نیز با چالش مواجه شود.

این موضوع تا به امروز سابقه چندانی نداشته است و معمولا شرکت اپل به شکلی طولانی اما در مدت زمان تعیین شده سفارش‌های پیش‌فروش خود را تحویل می‌داده است. با این حال مشکلات اخیر باعث شده تا شرکت با چالش ویژه در زمینه تحویل مک بوک پرو ۲۰۲۱ مواجه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373