لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Compatibility Mode ناچ مک بوک پرو را از بین می‌برد

قابلیت Compatibility Mode ناچ مک بوک پرو را از بین می‌برد

ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ یکی از تغییراتی است که روز گذشته در طراحی محصولات جدید اپل در نظر گرفته شد. در این میان، شرکت اپل با ارائه قابلیت Compatibility Mod این ناچ را از اپلیکیشن‌ها به صورت نرم افزاری حذف می‌کند.

این قابلیت به اپلیکیشن‌های در حال اجرا در مک بوک پرو این امکان را می‌دهد که در حالت تمام صفحه یک نوار مشکی در اطراف ناچ قرار می‌دهد که عملا ناچ را پنهان می‌کند. این قابلیت در اپلیکیشنی با همین عنوان عرضه شده که امکان تغییر ظاهر ناچ را فراهم می‌کند. کاربرانی که تمایل به دیدن ناچ را ندارند، می‌توانند با فعال کردن این اپلیکیشن، به صورت کامل ظاهر مک بوک خود را تغییر دهند و در زمان استفاده از مک بوک به هیچ وجه متوجه وجود ناچ نشوند.

این قابلیت در هر یک از اپلیکیشن‌های جدید توسعه یافته نیز می‌تواند وجود داشته باشد تا در زمان استفاده تمام صفحه محدودیت وجود ظاهری ناچ را از بین ببرد. در فایندر سیستم عامل مک او اس مانتری، آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که دارای قابلیت Compatibility Mod باشند، یک تیک جدید روی بخش Get Info آن‌ها قرار می‌گیرید که نشان می‌دهد که این اپلیکیشن می‌تواند در زمان فعال بودن حالت تمام صفحه ناچ را به طور کامل از ظاهر مک بوک حذف کند.

پیش بینی می‌شود که بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های معمول امکان استفاده از این قابلیت را به کاربران نرم افزارهای خود ارائه دهند و به زودی اغلب اپلیکیشن‌های روزمره امکان ارائه این قابلیت را به کاربران خود داشته باشند.   با توجه به این موضوع کاربران باید در نظر داشته باشند که این قابلیت وابسته اپلیکیشن توسعه داده شده و پشتیبانی از این قابلیت است.

این قابلیت از زمان عرضه مک بوک جدید همراه با سیستم عامل مک او اس مانتری قابل استفاده است و کاربران می‌توانند در اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده از آن استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420