لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از مک بوک پرو ۱۴ اینچ ۲۰۲۱ رونمایی کرد

اپل از مک بوک پرو ۱۴ اینچ ۲۰۲۱ رونمایی کرد

مک بوک پرو ۱۴ اینچ ۲۰۲۱ جدیدترین محصول از خانواده لپ تاپ‌های مک است که با طراحی جدید و ظاهری متفاوتی آماده عرضه شده است.

این مک بوک جدید از نظر ظاهری، سخت افزار، قدرت پردازش و امکانات کاربردی به طور کامل با آنچه تا به امروز از مک بوک پروهای اپل می‌شناختیم تفاوت دارد. اپل در طراحی این محصول، ضخامت بیشتری را ایجاد کرده است و از طرف دیگر یک بریدگی مشابه با آنچه تا پیش از این در آیفون‌ها وجود داشت را در بالای نمایشگر تمام صفحه آن ایجاد کرده است.

تعبیه نمایشگر ۱۴.۲ اینچ ProMotion با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باعث شده تا مک بوک جدید به بهترین شکل ممکن محتوای تصویری را به نمایش بگذارد. اپل در طراحی این محصول از پنل Liquid Retina Pro XDR را مورد استفاده قرار داده است، با این حال بریدگی بالای نمایشگر مجهز به سیستم احراز هویت فیس آیدی نیست و اپل از همان روش‌های پیشین برای احراز هویت و باز کردن قفل مک بوک‌ها استفاده کرده است. نمایشگر این لپ تاپ جدید دارای رزولوشن ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ است که در نوع خود بهترین وضوح تصویر را در یک نمایشگر ۱۴ اینچی ارائه می‌دهد.

شرکت اپل در طراحی این محصول از درگاه‌های کاربردی جدید شامل پورت HDMI، اسلات کارت خوان SD، مگ سیف نسل ۳ رونمایی کرده است. البته نکته مهم در مورد این مک بوک امکان شارژ آن از طریق درگاه USB-C در کنار درگاه مگ سیف است و اپل دو راهکار را برای شارژ باتری این محصول مورد استفاده قرار داده است. تعبیه این پورت‌های جدید باعث شده تا مک بوک پرو ۱۴ اینچ ۲۰۲۱ هیچ محدودیتی در زمینه اتصال به ابزارهای مختلف نداشته باشد و بهترین تجربه را برای استفاده روزمره و حرفه‌ای به کاربران ارائه دهد.

از لحاظ پردازشی، مک بوک پرو ۱۴ اینچ ۲۰۲۱ مجهز به تراشه‌های نسل جدید اپل سیلیکون با عنوان M1 Pro و M1 Max شده است. تعبیه این تراشه‌ها باعث شده تا این مک بوک جدید از لحاظ پردازش مرکزی و پردازش گرافیکی قدرت بسیار بیشتری نسبت به نسل اولیه مک بوک‌های مبتنی بر تراشه‌های اپل سیلیکون داشته باشد و عملا شرکت اپل با معرفی و عرضه این محصولات قدرتی بی‌نظیر و حتی بالاتر از کامپیوترهای معمول مبتنی بر تراشه‌های اینتل را توسعه داده است.

به طور کل، مک بوک ۱۴ اینچی ۲۰۲۱ یک کامپیوتر قدرتمند و همه کاره است که برای اجرای سخت‌ترین پردازش‌های حرفه‌ای طراحی و توسعه داده شده است. این مک بوک جدید شانس جدید شرکت اپل برای به رخ کشاندن قدرت کامپیوترهای اپل سیلیکون به دیگر محصولات مبتنی بر تراشه‌های اینتل و AMD در بازار است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420