لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آفیس ۲۰۲۱ تا سه روز دیگر برای مک عرضه می‌شود

آفیس ۲۰۲۱ تا سه روز دیگر برای مک عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که آفیس ۲۰۲۱ را تا سه روز دیگر برای کامپیوترهای مک آماده عرضه می‌کند. این بسته نرم افزاری در تاریخ پنجم اکتبر ۲۰۲۱ آماده عرضه به کاربران خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده که آفیس ۲۰۲۱ همراه با نرم‌افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت آماده عرضه می‌شود و نرم افزار مدیریت ایمیل آوت‌لوک به عنوان یک گزینه انتخابی در اختیار کاربران مک قرار خواهد گرفت. این نسخه از بسته نرم افزاری آفیس همراه با قابلیت‌های معمولش برای آن دسته از افراد که از سرویس آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کنند و اکانت رسمی آن را خریداری کرده‌اند به صورت رایگان ارائه می‌شود.

با این حال نسخه عادی این محصول برای مصارف خانگی که دارای ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت است با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار به کاربران ارائه خواهد شد. نسخه بیزینس کامل این مجموعه نیز با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار آماده عرضه به تمامی کاربران خواهد بود.

گفتنی است که کاربران آفیس ۳۶۵ با پرداخت مبلغ ۶.۹۹ دلار به صورت ماهانه علاوه بر دسترسی به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های ابری مایکروسافت به مجموعه مایکروسافت آفیس نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. برای دسترسی سالانه به این سرویس ۹۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده که برای مصارف طولانی مدت‌تر مقرون به صرفه است.

کاربرانی که تمایل به خرید اکانت رسمی و نسخه اورجینال این بسته را دارند می‌توانند با خرید گیفت کارت اکانت خود را شارژ کرده و اقدام به دریافت این بسته نرم افزاری کنند. آن دسته از افرادی که آفیس رسمی را از مک اپ استور دریافت می‌کنند برای خرید این محصول نیاز به گیفت کارت اپل برای شارژ اپل آیدی وارد شده در اپ استور خود خواهند داشت.

علاوه بر این کاربران دستگاه‌های ویندوزی نیز برای دسترسی به نسخه اورجینال می‌توانند از طریق گیفت کارت حساب کاربری مایکروسافت خود را شارژ کرده و این بسته نرم افزاری را از مایکروسافت استور ارائه شده در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420