لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گمانه زنی ها در ارتباط با آیفون 16

گمانه زنی ها در ارتباط با آیفون 16

اپل هر ساله در انتهای تابستان از جدید ترین گوشی های هوشمند خود تحت عنوان تجاری آیفون در قالب کنفرانس های تبلیغاتی رونمایی می کند و شرکت اپل در هر کدام از کنفرانس ها گوشی های آیفون را در مدل ها و کلاس بندهای متنوع به بازار عرضه می کند. مهمترین هدف اپل در تولید آیفون و عرضه آن با مدل های مختلف برآورده ساختن بروزترین نیازهای کاربران تلفن همراه می باشد همچین با قیمت گذاری مناسب برای هر کدام از مدل ها تلاش می کند بخشی از سهم خود را در بازار جهانی تلفن همراه حفظ کند.

اما هر ساله شرکت اپل امکانات و نو آوری هایی را در دل گوشی آیفون خود می گنجاند که تعیین کننده میدان رقابت در بازار تلفن همراه می باشد و سایر رقبا نیز همواره در عرصه های توسعه داده شده توسط اپل شروع به تولید محصول می کنند. اپل در هر سری از آیفون های خود همواره به لحاظ قدرت پردازش، کیفیت صفحه نمایش، جنس بدنه و مقاومت آن و در نهایت عملکرد دوربین همواره امکانات شگفت انگیزی را رونمایی کرده که پیشتازی این شرکت را در عرصه بازار تلفن همراه به اثبات می رساند.

در کنفرانس شهریور ماه 2024 که به احتمال قریب به یقین آیفون سری 16 و اپل واچ سری 10 رونمایی خواهند شد، از این نظر هر چه به این تاریخ نزدیک می شویم بازار گمانه زنی ها درباره ساختار آیفون 16 روز به روز داغ تر می شود. در ادامه مقاله به بررسی برخی گمانه زنی ها در ارتباط با آیفون 16 می پردازیم.

گمانه زنی ها در ارتباط با آیفون 16

به احتمال بسیار زیاد اپل آیفون سری 16 را همانند سری های قبل در چهار مدل آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با قابلیت های مختلف عرضه می کند، همچنین برخی گمانه زنی ها خبر از بزرگتر شدن ساختار بدنه و صفحه نمایش این نسل از آیفون نسبت به سری 15 می دهد.

ساختار دوربین در آیفون 16 بار دیگر همانند آیفون سری 12 ساختار خطی خواهد یافت و این موضوع را از طراحی ابتدایی بدنه و ساختار جدید توسعه یافته برای دوربین های نسل جدید اپل می توان انتظار داشت، البته ماژول خطی دوربین برای آیفون 16 و 16 پلاس بزرگتر و کارآمدتر از آیفون 12 خواهد بود، به طوری عملکرد هر دو دوربین Wide و Ultra Wide تا چندین برابر قوی تر خواهد بود.

تغییر سخت افزاری مهم نسبت به نسل های قبلی اضافه کردن دکمه جدید به نام Capture به مجموعه دکمه های کنار بدنه آیفون است که برای ضبط سریع ویدئو و عکس برداری ابزاری بسیار کاربردی می باشد و برای شروع فعالیت دوربین نیازی نیست به فضای داخل گوشی وارد شوید. همچنین در آیفون مدل پایه 16 و 16 پلاس همانند مدل های پرو دکمه فوق العاده کاربردی Action نیز در کنار سایر دکمه ها روی بدنه آیفون تعبیه شده است.

ابعاد صفحه نمایش آیفون 16 نیز نسبت به مدل قبلی بزرگتر شده به نحوی که برای آیفون 16 این مقدار به 6.1 اینچ و برای آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ خواهد رسید.

گمانه زنی ها در ارتباط با آیفون 16

آیفون 16 به احتمال زیاد مجهز به پردازنده A18 شود، برخی از کارشناسان معتقدند این پردازنده در دو مدل A18 برای آیفون 16 و A18 Pro برای آیفون 16 پرو عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه اپل مدعی است از قابلیت های هوش مصنوعی در بروزرسانی های سیستم عامل iOS 18 در ماه های اخیر استفاده خواهد کرد، به احتمال زیاد چیپ A18 هماهنگ با توسعه نرم افزاری برای هوش مصنوعی (با تغییر در ساختار موتور عصبی که کارایی عالی در زمینه پردازش هوش مصنوعی دارد) طراحی و تولید خواهد شد.

همچنین زمزمه هایی درباره استفاده اپل از آخرین نسخه شبکه سلولار 5G و اینترنت بیسیم WiFi 7 در آیفون 16 شنیده می شود. نسل هفتم WiFi دارای سرعت انتقال داده معادل 40 گیگابیت بر ثانیه می باشد، این پهنای باند تا حدی بالا است که می توان به آسانی تصاویر 4K را به صورت بیسیم بین گوشی و نمایشگر به اشتراک گذاشت.

بهترین قیمت خرید گوشی های آیفون از طریق لینک زیر در مجموعه ان ای سی فراهم شده است

https://www.apple-nic.com/store/iphone

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420