لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نگاهی عمیق تر به دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس

نگاهی عمیق تر به دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس

آیفون ۱۵ پرو مکس پیشرفته ترین سیستم دوربین اپل تا به امروز را دارد. دوربین اصلی این گوشی دارای سه لنز میباشد که لنز واید یک سنسور۴۸ مگاپیکسلی به روز شده و بهبود یافته و یک لنز تله فوتو 5xجدید دارد که پیشرفته ترین زوم اپتیکال را در بین گوشی های آیفون تا به امروز دارد.
دن باربرا، ویدئوشناس ، این هفته با تمرکز ویژه روی ویژگی های دوربین، نگاه عمیق تری به آیفون ۱۵ پرو مکس داشته است.
دوربین اصلی اپل همیشه در شرایط نوری خوب عملکرد فوق العادهای دارد. وجود پردازنده A17پرو، باعث نمایش رنگ هایی بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت میشود. با وجود قابلیت Smart HDR5 بهبود یافته رنگ ها پویا ترثبت میشوند. پویاتر شدن رنگها زمانی که پس زمینه روشن تر باشد بیشتر مورد توجه قرار گرفته و جذاب تر است.
لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی به صورت پیش فرض به جای ۱۲ مگاپیکسل عکس هایی با کیفیت ۲۴ مگاپیکسل ثبت میکنند و این منجر به ثبت عکس هایی با جزئیات بیشتر و کیفیت بهتر میشود.
پردازنده A17 Pro کمک میکند بین فاصله های کانونی مختلف از جمله ۲۴ میلی متری، ۲۸ میلی متری و ۳۵ میلی متری یکی را انتخاب کنید تا بهتر بتوانید با دوربین های با لنز قابل تنظیم کار کنید.
عکاسی در حالت شب بسیار جذاب است و برای گرفتن عکس های پرتره نیازی به تغییر حالت نیست ، زمانی که عکس ثبت میشود اگر برای فوکوس روی سوژه ضربه بزنید اطلاعات کامل تصویر ثبت شده و میتوانید حالت پرتره را فعال کنید و این یک قابلیت فوق العاده است که بتوانید یک عکس معمولی را به یک عکس پرتره تبدیل کنید.
بزرگترین تغییر در 15 Pro Max، لنز زوم اپتیکال 5 برابر است که جایگزین لنز زوم اپتیکال 3 برابر شده است. زوم اپتیکال 5 برابر معادل یک لنز تله فوتو 120 میلی متری است که یک فاصله کانونی عالی برای ثبت عکس پرتره تنظیم میکند. لنز 5x برای ثبت عکس‌های روزمره، به‌خصوص زمانی که افراد و حیوانات خانگی درگیر هستند، بسیار گزینه‌ای مناسبی است. درعکس های پرتره تاری پس زمینه بسیار عالی است و سوژه بسیار خوب از پس زمینه جدا شده است.
برای اکثر مردم، ویدیو تقریباً یکسان است، اما برای حرفه ای ها کمی متفاوت است. اما برخی ویژگی ها هستند که حرفه‌ ای ها از آن استفاده میکنند مثل کدگذاری رنگ، لاگ هنگام فیلم‌برداری ویدیویی ProRes برای HDR بهتر و تنظیمات ساده‌تر پس از تولید که از آن استفاده میشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420