لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیو جابز از ایده سیم کارت در آیفون خوشش نمی‌آمد

استیو جابز از ایده سیم کارت در آیفون خوشش نمی‌آمد

تونی فادل مدیر بخش توسعه آیپاد به تازگی اعلام کرده که استیو جابز در طراحی مدل‌های اولیه آیفون به هیچ وجه از خشاب سیم کارت خوشش نمی‌آمد و می‌خواست آیفون بدون سیم کارت را طراحی کند.

فادل با اشاره به اینکه اپل به زودی آیفون بدون سیم کارت را تولید و آماده عرضه به بازار می‌کند، گفت که این ایده برای استیو جابز است و او از خشاب سیم کارت خوشش نمی‌آمد. جابز بر این ایده پافشاری می‌کرد که به جای عرضه تکنولوژی نسل دوم، از 3G در آیفون‌ها استفاده کند و رازنی‌هایی هم در زمینه عرضه آیفون بدون سیم کارت با اپراتور ورایزون کرده بود تا بتواند نسل سوم فناوری همراه را بدون نیاز به اینترنت در آن اضافه کند.

فادل اعلام کرده که جابز حتی مدیران اپل و ورایزون را نیز راضی کرده بود، اما بحث عرضه جهانی باعث شد تا جابز از این کار دست بکشد.

در اوایل، اپل تا سال ۲۰۱۱ آیفون‌های نسل سوم را به صورت لاک و همراه با سیم کارت در جعبه عرضه می‌کرد، به گونه‌ای که کاربر در زمان استفاده از تلفن هوشمند خود نیازی به باز کردن خشاب نداشت، اما رفته رفته این روند تغییر کرد و افزایش محبوبیت استفاده از اپراتورهای دیگر باعث شد تا جابز تصمیم به عرضه آیفون‌های آنلاک نیز بگیرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر ۲۰۲۲ آیفون بدون سیم کارت تولید کند. بر اساس این ادعا برخی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا در حال آماده‌سازی بخش فروش محصولات خود برای عرضه تلفن‌های هوشمندی هستند که تنها با eSIM کار می‌کنند و خشاب سیم کارت در آن‌ها تعبیه نشده است. منبع آگاه این خبر ادعا کرده که اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن‌ همراه در حال انجام فرایند‌های قانونی هستند که به زودی این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. البته انتشار دهنده این گزارش ادعایی در مورد فروش آیفون‌های اپل نکرده است و مشخص نکرده که اپراتورها برای عرضه کدام تلفن همراه بدون خشاب سیم کارت در حال آماده شدن هستند.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل و دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه و هوشمند در سال ۲۰۲۲ میلادی نیز می‌توانند اقدام به عرضه محصولات بدون سیم کارت در بازار کنند. علاوه بر این اپل نیز به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند می‌تواند آیفون ۱۴ را نیز در سال ۲۰۲۲ میلادی بدون خشاب سیم کارت آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420