لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: آیفون ۲۰۲۴ فاقد ناچ است

مینگ چی کو: آیفون ۲۰۲۴ فاقد ناچ است

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس فعال در زمینه پیش بینی محصولات شرکت اپل به تازگی تاکید کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۴ مدل جدیدی از آیفون را طراحی و تولید کرد که دارای نمایشگر کامل و تمام صفحه خواهد بود و در آن ناچ حذف خواهد شد.

این تحلیلگر ادعا کرده که شرکت اپل قرار است ناچ را به زیر نمایشگر ببرد و از آن طریق فیس آیدی بدون اختلال در روند نمایش محتوای بصری در پشت نمایشگر به کار خود ادامه دهد. تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه آیفون ۱۴ که قرار است در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی رونمایی شود از فناوری تعبیه نمایشگر در پشت نمایشگر استفاده کند. با این حال هفته گذشته اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌داد اپل در تلاش است تا طراحی حفره‌ای یا کپسولی را در آیفون جدید خود مورد استفاده قرار دهد. این موضوع در نهایت نشان می‌داد که شرکت اپل صرفا بخشی از محتوایی که تا به امروز در ناچ تعبیه شده بود قرار است به زیر نمایشگر برود و بخشی از آن همچنان در یک حفره دایره‌ای یا بیضی‌شکل در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد.

این در حالی است که وب‌سایت The Elec ادعا کرده بود که شرکت چینی BOE، نمایشگر OLED LTPO را برای مدل‌های رده بالای آیفون 15 در سال 2023 تامین خواهد کرد. این شرکت چینی پس از تلاش‌های ناموفق خود برای تامین نمایشگرهای آیفون 12 در سال 2020، سرانجام به لیست تامین‌کنندگان اپل برای ساخت نمایشگرهای آیفون 13 با سایز 6.1 اینچی در اوایل امسال پیوست. نمایشگر آیفون‌های رده بالاتر از جمله آیفون 13 پرو و پرومکس تحت فناوری پیشرفته‌تر و توسط شرکت سامسونگ ساخته خواهند شد.

راس یانگ اخیرا ادعا کرده که آیفون ۱۴ پرو مجهز به یک حفره‌ و یک برش بیضی‌شکل خواهند بود. این تحلیلگر بر این باور است که حفره برای عملکرد پروژکتور نقطه‌ای فیس‌آیدی بوده و برش بیضی شکل شبیه به کپسول قرار است برای عملکرد دوربین جویی مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال سنسور مادون قرمز نیز در این بخش شبیه به کپسول قرار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427