لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو ریفربیشد را شروع کرد

اپل فروش آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو ریفربیشد را شروع کرد

اپل به‌تازگی فروش آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو ریفربیشد تایید شده را در ایالات متحده برای اولین بار و از زمان عرضه‌ آن‌ها در سال ۲۰۲۰ تاکنون، آغاز کرد.

در ایالات متحده، اکنون مدل ۶/۱ اینچی  آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو ریفربیشد موجود هستند، ولی شامل آیفون ۱۲ مینی و یا آیفون ۱۲ پرومکس نمی‌شود. تنوعی از رنگ و ظرفیت ذخیره‌سازی برای تحویل یا انتخاب برنامه‌ریزی شده در اپل استورها وجود دارد.

طبق معمول، گوشی‌های ریفربیشد در مقایسه با مدل های جدید، تا ۱۵ درصد تخفیف دارند. برای مثال، یک آیفون ۱۲ باز شده با ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت با قیمت ۶۱۹ دلار در فروشگاه ریفربیشد اپل در ایالات متحده موجود است. در حالی که همین مدل در حالت عادی ۷۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

همه مدل‌های آیفون ۱۲ ریفربیشد، باز شده و بدون سیم کارت هستند و همه آیفون‌های ریفربیشد با باتری جدید، بدنه بیرونی جدید و جعبه سفید جدید شامل تمام دفترچه‌های راهنما و کابل USB-C به لایتنینگ ارائه می‌شوند.

همه آیفون‌های ریفربیشد، تحت پوشش استاندارد یک سال گارانتی قرار دارند و واجد شرایط پوشش + AppleCare گسترده هستند.

اپل آیفون‌های ناقص را پس از رفع مشکل، مجددا بسته‌بندی کرده و تحت عنوان آیفون ریفربیشد به فروش می‌رساند. این آیفون‌ها معمولا توسط کاربران به هر دلیلی به نمایندگی اپل بازگردانده می‌شوند و بعد از تحویل، توسط مهندسین بررسی شده و بعد از رفع معایب، به عنوان یک آیفون سالم بسته‌بندی شده وبا قیمت پایین‌تری فروخته می‌شوند.

بنابر ادعای این شرکت، محصولات ریفربیشد کاملا آزمایش شده و تمیز هستند و تقریبا از محصولات جدید این شرکت قابل تشخیص نیستند.

اپل می‌گوید آیفون‌های ریفربیشد مشکلی در عملکرد نداشته ومحصول تقلبی نیستند. این آیفون‌ها دارای باتری و قاب جدید بوده و تا یک سال توسط اپل گارانتی می‌شوند. هزینه ارسال این محصولات در ایالات متحده و کشورهایی که اپل استور رسمی دارند، رایگان است. قطعات به کار رفته در آن‌ها اصل و توسط اپل ساخته شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420