لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود منیجر به تلگرام اضافه شد

دانلود منیجر به تلگرام اضافه شد

پیام‌رسان تلگرام، اپلیکیشن آیفون و آیپد خود را با چند قابلیت جدید از جمله دانلود منیجر جدید، بازطراحی منو فایل‌های ارسالی، پشتیبانی از پخش زنده با استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث و موارد بیشتر به‌روزرسانی کرده است.

با اضافه شدن دانلود منیجر به پلتفرم تلگرام، کاربران تلگرام می‌توانند انواع فایل‌ها را تا حداکثر دو گیگابایت ارسال کنند و از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشند، همچنین هیچ محدودیتی در فضای ذخیره‌سازی ابری وجود ندارد که موجب محبوبیت بیشتر دانلود فایل‌ها در این پلتفرم می‌شود.

در همین راستا، هنگامی که فایل‌ها فعالانه دانلود می‌شوند، یک آیکون جدید در نوار جستجو ظاهر می‌شود که کاربران با کلیک بر آن، می‌توانند دانلودها را مشاهده و مدیریت کنند، همه دانلودها یا فقط یک مورد را متوقف کرده یا ادامه دهند و یک مورد را برای قرار دادن در اولویت یا مشاهده در چت، انتخاب کنند.

هنگام ارسال چندین عکس یا ویدیو، منو فایل‌های ارسالی بازطراحی شده ظاهر می‌شود. کاربران می‌توانند در بخش بالای پنل روی تعداد موارد انتخاب شده کلیک کنند تا پیش نمایش آلبوم برای ارسال در چت را مشاهده و رسانه منتخب را مرتب یا حذف کنند.

از طرفی، نسخه 8.6 تلگرام، گزینه دوربین درون برنامه‌ای را در گالری ادغام می‌کند، در حالی که نوار پیمایش جدید می‌تواند دسترسی سریعی به عکس‌ها، فایل‌ها، اشتراک‌گذاری مکان و سایر موارد را بدهد.

در آخرین به‌روزرسانی، امکان ایجاد نام کاربری منحصر به فردی از طریق صفحه جستجو به کاربران ارائه می‌شود که روش آسانی برای تماس از طریق جستجو یا لینک t.me/username بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن کاربران، فراهم می‌کند.

به علاوه، تلگرام اکنون استفاده از ابزار استریم شخص ثالثی مثل OBS Studio و Xsplit برای  پخش ویدیوی زنده پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا پوشش‌ها و طرح‌بندی‌های چند صفحه‌ای را برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای اضافه کنند.

در نهایت پیش‌نمایش وب لینک‌های t.me، ظاهر جدیدی را نشان می‌دهد، همچنین پس زمینه‌های چت و طراحی عناصری از قابلیت‌های کامل نرم افزار تلگرام را اضافه می‌کند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر نسخه 8.6 تلگرام در اپ استور آیفون و آیپد موجود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420