لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مسابقه عکاسی ماکرو با دوربین آیفون ۱۳ پرو را آغاز کرد

اپل مسابقه عکاسی ماکرو با دوربین آیفون ۱۳ پرو را آغاز کرد

شرکت اپل امروز اعلام کرد که کاربران آیفون ۱۳ پرو می‌توانند در یک چالش ویژه شرکت کرده و طی آن عکس‌های ماکروی خود را با استفاده از دوربین این تلفن هوشمند برای این کمپانی ارسال کنند.

این چالش فقط برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس برگزار شده است که امکان عکاسی ماکرو را دارند. اپل از شرکت‌کنندگان در این مسابقه ویژه درخواست کرده تا در گام اول عکس‌های ماکروی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و Weibo و با هشتگ #iPhonemacrochallenge به صورت عمومی منتشر کنند. کاربران باید در کپشن پست ارسالی مدل آیفون مورد استفاده برای عکاسی را درج کنند. اپل همچنین اعلام کرده که شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر خود را به آدرس [email protected] ارسال کنند تا در این مسابقه شرکت داده شوند.

اپل اعلام کرده که عکس‌های ماکرو می‌توانند بدون ادیت و ویرایش خاصی ارسال شوند. همچنین استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث برای ایجاد تغییرات در تصویر ارسالی نیز پذیرفته خواهد شد. در حقیقت مهم‌ترین شرط شرکت در این مسابقه استفاده از آیفون ۱۳ پرو یا آیفون ۱۳ پرو مکس برای عکس گرفتن ماکرو است و باید در از طریق شیوه‌های یاد شده تصاویر ارسال شوند.

شرکت‌کنندگان در این چالش ویژه باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند و کارکنان اپل و اعضای درجه یک خانواده‌های آن‌ها نیز حق شرکت در این رویداد را ندارند.

اپل اعلام کرده که پس از پایان مهلت ارسال که در روز ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ میلادی در نظر گرفته شده، داوران تصاویر برتر را انتخاب کرده و اپل ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان را به عنوان برنده انتخاب خواهد کرد. تصاویر برنده در این مسابقه در بخش Newsroom وب سایت رسمی شرکت اپل به نمایش عموم در خواهد آمد. از طرف دیگر اپل اعلام کرده که ممکن است برخی از این تصاویر را برای تبلیغات خود مورد استفاده قرار دهد و با صاحب تصاویر قرارداد همکاری خواهد بست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420