لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی اپل برای حالت سینماتیک در ایفون ۱۳ پرو

شرکت اپل اخیرا ویدیوی تبلیغاتی جدیدی با عنوان «کارآگاه‌ها» را منتشر کرده که در آن عملکرد کامل حالت سینماتیک دوربین ایفون ۱۳ پرو را به تصویر کشیده است.

در این ویدیو دو کارآگاه به سبک سریال True Detective در یک ماشین نشسته‌اند و دوربین روی کارآگاه شماره ۱ به صورت خودکار فوکوس کرده است. کارآگاه شماره ۲ از همکارش می‌پرسد که آیا دوربین تصویر او را تار گرفته و همکارش این موضوع را تایید می‌کند.

کارآگاه شماره ۱ تاکید می‌کند که دوربین روی سوژه مهم‌تر یعنی نقش اصلی فوکوس می‌کند و دیگر محتوای اطراف به صورت تار برداشت خواهند شد. در ادامه، کارآگاه شماره ۲ سعی می‌کند تا با اعتراف به قاتل بودن اهمیت نقش را از همکارش بگیرد که برای لحظه‌ای کوتاه در این زمینه موفق می‌شود و دوربین به یک باره روی او فوکوس می‌کند.

در این ویدیوی تبلیغاتی شرکت اپل به وضوح قدرت دوربین آیفون ۱۳ پرو در حالت سینماتیک را به تصویر کشیده است و نشان داده که این تلفن هوشمند چگونه می‌تواند از طریق پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی خود سوژه اصلی در صحنه را تشخیص دهد و به صورت خودکار روی آن فوکوس کند.

حالت سینماتیک یکی از مشخصه‌های اختصاصی دوربین آیفون ۱۳ است و مدل‌های پیشین نظیر آیفون ۱۲ یا ۱۱ از آن بی‌بهره هستند. پشتیبانی از سیستم هوشمند فوکوس به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیو‌هایی در سطح تصاویر با کیفیت هالیوودی را به ثبت برسانند.

آیفون ۱۳ پرو مجهز به سه لنز تله فوتو، واید و التراواید بهبود یافته شده است که امکان تصویر برداری و فیلم برداری با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اپل با انتشار این ویدیوی تبلیغاتی تلاش کرده تا نشان دهد که دوربین آیفون ۱۳ پرو امکان ثبت ویدیو‌هایی در سطح فیلم‌های با کیفیت هالیوودی را دارد و می‌تواند به عنوان یک ابزار حرفه‌ای مقرون به صرفه مورد استفاده قرار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373