لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در مسابقه مارکوس براونلی آیفون ۱۳ مینی بهترین گوشی کوچک ۲۰۲۱ شد

در مسابقه مارکوس براونلی آیفون ۱۳ مینی بهترین گوشی کوچک ۲۰۲۱ شد

مارکوس براونلی علاوه بر مسابقه عکاسی، یک مسابقه دیگر را نیز در آستانه پایان سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار کرده و طی آن بهترین تلفن‌های هوشمند این سال را معرفی کرده است. در این مسابقه آیفون ۱۲ مینی بهترین تلفن هوشمند کوچک سال لقب گرفت.

مسابقه مارکوس براونلی شامل ۹ بخش متفاوت می‌شود که هر یک از آن‌ها به یک مشخصه خاص از تلفن‌های هوشمند مربوط می‌شود. این بخش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • بهترین تلفن هوشمند بزرگ
  • بهترین تلفن هوشمند کوچک
  • بهترین دوربین در تلفن‌های هوشمند
  • بهترین باتری
  • بهترین طراحی
  • بیشترین ارزش خرید نسبت به قیمت
  • مهم‌ترین تغییر سال
  • بهترین بهبود
  • بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۲۱

در بخش بهترین تلفن هوشمند بزرگ سال ۲۰۲۱ مارکوس براونلی از گلکسی Z Fold سامسونگ تقدیر کرد و اعلام کرد که دو نمایشگر تعبیه شده در این محصول نمایشگری ۷.۴ اینچی را ارائه می‌دهند. اندازه این محصول یک اینچ از بزرگترین تلفن هوشمندی که تاکنون اپل تولید کرده بیشتر است. جایگاه افتخاری دیگر نیز به گلکسی اس ۲۱ الترا و ایسوس ROG Phone 5 تعلق یافت.

در بخش بهترین تلفن هوشمند کوچک سال ۲۰۲۱ آیفون ۱۳ مینی قرار گرفت. مارکوس براونلی اعلام کرده که آیفون ۱۳ مینی قدرتمندترین تلفن هوشمند کوچک است، حتی با وجود چالش‌های ایجاد شده در زمینه باتری به خاطر کوچک بودن سایز همچنان این تلفن هوشمند در زمینه دوربین، کیفیت نمایشگر و قدرت پردازش از گوشی‌های هم انداره خود موفق‌تر است.

براونلی تا پیش از این نیز در مورد بهترین دوربین در تلفن‌های هوشمند صحبت کرده بود و نتیجه مسابقه او حاکی از موفق بودن پیکسل 5a شرکت گوگل بوده است.

بهترین عمر باتری نیز به آیفون ۱۳ پرو مکس تعلق گرفت و به عنوان با دوام‌ترین تلفن هوشمند از نظر شارژ باتری شناخته شد. از نظر طراحی، براونلی گلکسی اس ۲۱ الترا را بهترین گوشی سال معرفی کرد. پیکسل ۶ به عنوان بهترین گوشی از لحاظ ارزش خرید شناخته شد. براونلی در مورد مهم‌ترین تغییر سال سکوت کرد و این موضوع را به مخاطبین خود واگذار کرد که آن‌ها نیز سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت را به عنوان بیشترین تغییر در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفتند. از طرف دیگر آیفون ۱۳ پرو مکس نیز به عنوان بهترین و بیشترین بهبود در مقایسه با محصولات دیگر در نظر گرفته شد. جالب اینجا است که گلکسی اس ۲۱ الترا در کنار آیفون ۱۳ پرو و پیکسل ۶ به عنوان برترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ شناخته شدند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420