لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیلم کوتاه اپل به مناسبت فرا رسیدن کریسمس

شرکت اپل به مناسبت فرارسیدن کریسمس یک فیلم کوتاه ویژه را آماده انتشار کرده است. این فیلم کوتاه به طور کامل با آیفون فیلم‌برداری شده است.

در این فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای داستان رابطه دوستانه یک دختربچه با یک آدم برقی روایت می‌شود. در جریان این فیلم، دختربچه یک آدم برفی به نام سایمون را می‌سازد و با او دوست می‌شود. دختربچه آنقدر دوست آدم برفی خود را دوست داشته که همه جا او را با خود می‌برد و برای مدت یکسال او را در یخچال خانه خود نگه می‌دارد و از او محافظت می‌کند.

محافظت از سایمون به دست دختر بچه در سکانس‌های متعدد این فیلم کوتاه به شکلی بی‌نظیر به تصویر کشیده می‌شوند که در نوع خود حسی بسیار عجیب و خاص را برای مخاطب ایجاد می‌کنند. در نهایت سایمون به لطف نگه‌داری در یخچال، به مدت یک سال سالم می‌ماند و کودک همدم همیشگی او بوده است. در کریسمس سال بعد، سایمون از یخچال بیرون می‌آید و طی یک حادثه از حالت اولیه خود خارج می‌شود.

پس از این رخداد تلخ، پدر مادر دختربچه تصمیم می‌گیرند تا سایمون را دوباره از نو بسازند و همین ایده باعث خوشحالی همه می‌شود.

اپل با انتشار این فیلم کوتاه و ویدیوی پشت صحنه آن به مخاطبین خود نشان داده که دوربین آیفون تا چه حد می‌تواند برای ساخت فیلم‌های با کیفیت مناسب باشد و تا چه حد تصاویر می‌توانند شگفت‌آور و بی‌بدیل به ثبت برسند. با این حال شرکت اپل تاکید کرده که این ویدیو‌ها به کمک ویرایش‌های حرفه‌ای و ابزارهای سخت‌افزاری جانبی در کنار آیفون به ثبت رسیده‌اند که البته در نتیجه کلی اینکه کیفیت دوربین آیفون برای ساخت فیلم‌های کوتاه حرفه‌ای مناسب است، بی‌تاثیر نخواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420