لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه‌دهنده ابزار هک ایفون در آستانه ورشکستگی قرار گرفت

توسعه‌دهنده ابزار هک ایفون در آستانه ورشکستگی قرار گرفت

پس اعلام خبر شکایت اپل علیه NSO Group، حالا مشخص شده که این شرکت اسرائیلی در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است و حتی مدیران آن تصمیم به فروش آن به سرمایه‌داران دیگر گرفته‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ NSO Group پس از اقدامات پیش‌گیرانه اپل در برابر جاسوس‌افزار پگاسوس در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است. این شرکت از لحاظ مالی با چالش‌هایی ویژه مواجه شده و بسیاری از مشتریان خود را از دست داده است.

اقدامات پیشگیرانه اپل در برابر عرضه ابزارهای جاسوسی از آیفون شامل ثبت شکایت بین‌المللی علیه این NSO در کنار ارسال ایمیل به قربانیان پگاسوس می‌شد. وضعیت NSO Group زمانی بدتر شد که شرکت اپل چندین نفر از کارکنان وزارت امور خارجه آمریکا را از اینکه در معرض جاسوس افزار پگاسوس قرار گرفته بودند، آگاه کرده بود. این موضوع در نهایت باعث شد حتی دولت آمریکا نیز نسبت به فعالیت‌های این شرکت اسرائیلی حساس شود و در نهایت آن را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

از طرف دیگر اپل اعلام کرد که تعدادی از فعالان سازمان‌های حقوق بشری نظیر عفو بین‌الملل نیز قربانی ابزارهای جاسوسی این شرکت شده‌اند.

سخنان مدیر بخش توسعه نرم افزار شرکت اپل نیز در یک رویداد ویژه توسعه نرم افزار باعث شد تا چهره NSO Group در میان اذهان عمومی خراب شود و در نهایت بسیاری از مشتریان این شرکت تمایلی برای ادامه همکاری با آن را نداشته باشند. حال بلومبرگ ادعا می‌کند که اقدامات اپل در طول یک ماه گذشته باعث شده تا NSO Group به طور کامل در معرض ورشکستگی قرار بگیرد و دیگر نتواند مشتریان آمریکایی را برای فروش محصولات جاسوسی خود جلب کند.

اپل همواره تلاش می‌کند تا آیفون را به عنوان ایمن‌ترین تلفن هوشمند دنیا معرفی کند و فعالیت‌های NSO نظیر عرضه جاسوس افزار پگاسوس در حال ضربه زدن به اعتماد کاربران نسبت به امنیت آیفون‌ها بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420