لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۵ توسط بیش از ۶۰ درصد آیفون‌ها نصب شده است

آی او اس ۱۵ توسط بیش از ۶۰ درصد آیفون‌ها نصب شده است

دقیقا ۸۰ روز پس از عرضه آی او اس ۱۵ یک گزارش ویژه اعلام کرده که بیش از ۶۰ درصد از آیفون‌های پشتیبانی شده این نسخه جدید را دریافت کرده‌اند و در حال استفاده از آن هستند.

تا روز پنج‌شنبه هفته گذشته، تعداد کاربران آی او اس ۱۵ به ۵۸ درصد رسیده بود در میان تمامی آیفون‌های تولید شده تا به امروز رسیده بود؛ این عدد برای آی او اس ۱۴ برابر با ۳۶ درصد بوده است و حالا شرکت اپل علاوه بر افزایش فروش محصولات جدیدتر، توانسته کاربران دستگاه‌های عرضه شده در طول سال‌های گذشته را نیز بیشتر از قبل به دانلود و نصب به‌روزرسانی‌های جدید جذب کند.

این اطلاعات را موسسه Mixpanel به صورت مستقل منتشر کرده و به داده‌های آماری شرکت اپل در این زمینه مربوط نیست. طبق اطلاعات منتشر شده از منابع رسمی اپل، مشخص شده بود که تا سوم ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی بیش از ۸۵ درصد از آیفون‌های فعال در سراسر جهان که از نسخه‌های جدید پشتیبانی می‌کنند، اقدام به دریافت آی او اس ۱۴ کرده‌اند. با این حال اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در زمینه عرضه به‌روز‌رسانی جدید برای آیفون ۱۵ عملکرد موفق‌تری داشته است.

ای او اس ۱۵ در مقایسه با نسخه قبلی خود تغییراتی ویژه و بهبود یافته‌تر در زمینه تجربه کاربری و اجرای وظایف و اپلیکیشن های مختلف داشت که همین موضوع باعث شده تا کاربران بیشتری تمایل به دریافت آن داشته باشند. علاوه بر این شرکت اپل با عدم حذف آیفون‌های قدیمی در آی او اس ۱۵ به تعداد کاربرانی که نسخه‌های جدید را دریافت می‌کنند، افزوده است.

شرکت اپل همواره در طول چند سال گذشته تلاش داشته تا با انتشار آمار مربوط به تمایل کاربران به نصب آپدیت‌های جدید، موفقیت خود را به رخ تولید کنندگان محصولات اندرویدی بکشاند. افزایش رو به رشد تمایل برای دانلود و نصب به‌روزرسانی‌های جدید آیفون‌ها در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از کاربران دستگاه‌های اندرویدی حتی برای یک بار هم نسخه جدید به‌روزرسانی سیستم عامل خود را دریافت نمی‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420