لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید فریم‌ویر شارژر مگ سیف منتشر شد

نسخه جدید فریم‌ویر شارژر مگ سیف منتشر شد

شرکت اپل به تازگی اقدام به انتظار نسخه جدید فریم‌ویر شارژر مگ سیف برای کاربران آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ کرده است.

نسخه جدید فریم‌ویر شارژر مگ سیف از 9M5069 به 10M229 ارتقا پیدا کرده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات  آیفون شماره نسخه در حال استفاده در دستگاه خود را مشاهده کنند. گفتنی است که در بخش داخلی آیفون‌ها نسخه مورد استفاده از این فریم‌ویر برابر با ۲۴۷.۰.۰.۰ برای دستگاه‌های آپدیت شده است و نسخه به روز نشده و قدیمی برابر با ۱۷۴.۰.۰.۰ شناخته می‌شود.

کاربرانی که از آیفون ۱۲ و ۱۳ استفاده می‌کنند و از شارژرهای اورجینال مگ سیف برای شارژ دستگاه خود بهره می‌برند می‌توانند این نسخه جدید از فریم‌ویر را برای شارژر خود دریافت کرده و به شکلی بهینه‌تر از آن استفاده کنند. گفتنی است که دریافت این نسخه جدید هیچ روش خاصی ندارد و کاربران صرفا باید اقدام به اتصال آیفون به اینترنت و قرار دادن شارژ مگ سیف در حالت اتصال به دستگاه خود کنند تا از آن طریق نسخه جدید فریم‌ویر دریافت شود.

روش دریافت این به‌روز‌رسانی دقیقا شبیه به روشی است که شرکت اپل برای به‌روز کردن فریم‌ویر سری محصولات ایرپاد در نظر گرفته است و در صورت تمایل به دریافت این نسخه تنها کافی است دستگاه به صورت خودکار به آیفون متصل و آیفون نیز به اینترنت پر سرعت مبتنی بر وای فای متصل باشد.

مگ سیف یکی از محصولات جدید شرکت اپل است که همزمان با آیفون ۱۲ در اکتبر ۲۰۲۰ آماده رونمایی شد. بر همین اساس شرکت اپل تاکنون آپدیت‌ فریم‌ویر زیادی برای این محصول ارائه نداده است و به نظر می‌رسد که در مدت زمانی کوتاه به‌روز‌رسانی‌های بیشتری برای این محصول آماده عرضه شود. به نظر می‌رسد که با عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس به روز رسانی‌های جدیدتری برای مگ سیف و سیستم ارتباطی آیفون‌ها آماده عرضه شود که امکانات ارتباطی آن را بهبود خواهند داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420