لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۵ باعث خرابی سیستم‌ بلوتوث داخلی ماشین‌ها می‌شود

آی او اس ۱۵ باعث خرابی سیستم‌ بلوتوث داخلی ماشین‌ها می‌شود

تعداد زیادی از کاربران آیفون ۱۲ و ۱۳ که آی او اس 15.1 را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، مشکلات مربوط به اتصال با بلوتوث سیستم‌های هندزفری داخل ماشین را گزارش کرده‌اند.

در بخش پشتیبانی اپل، شکایت‌هایی از برخی کاربران آیفون‌های ۱۲ و ۱۳ به همراه برخی راه‌حل‌های موقتی برای مشکل اتصال بلوتوث برای هندزفری داخل ماشین مشاهده شده است.

به نظر می‌رسد این مشکل در ابتدا توسط رانندگان اتومبیل‌های تویوتا گزارش شد و همزمان با انتشار آی او اس 15 و آی او اس 15.1 آغاز شد و حتی با انتشار نسخه جدید یعنی آی او اس 15.1.1 ادامه یافت.

همچنین گزارش‌های دیگری از رانندگان خودروهای آئودی و ولو مشاهده شده است که ظاهرا به گستردگی شکایت‌های رانندگان خودروهای تویوتا نیست.

یکی از این کاربران گفته با شرکت تویوتا تماس گرفته است و آن‌ها هیچ‌گونه راه‌حلی برای مشکل کار نکردن اپلیکیشن کارپلی ارائه نکردند. او اشاره کرده که مطمئن نیست این مشکل مربوط به آیفون ۱۳ یا ماشین تویوتا است، اما گفته که آیفون X او به درستی کار می‌کند.

ظاهرا برخلاف باگ‌های قبلی که کاربران آیفون گزارش کرده بودند، کارپلی در باگ فعلی نقشی ندارد. در واقع این مشکل ابتدا در ماشین‌هایی مشاهده شده که کارپلی ندارند، بنابراین کاربران مجبور می‌شوند که از سیستم داخل خودرو که توسط سازنده تعبیه شده، استفاده کنند.

کاربر دیگری گفت که با قطع بلوتوث در داخل ماشین، تماس گرفتن با آیفون نیز با مشکل مواجه شده که بسیار خسته کننده بوده است. گفتنی است که اپل تا کنون راه‌حلی برای رفع این مشکل ارائه نکرده است.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن کارپلی به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا مواردی از قبیل تماس، ارسال پیام، موسیقی و حتی نقشه‌ها را روی نمایشگر داخل ماشین مشاهده کنند.

این قابلیت توسط کابل USB یا بلوتوث فعال می‌شود  و سپس با استفاده از سیری می‌توان موارد دلخواه را انجام داد. همچنین فقط برخی از برندهای خودورو این قابلیت را پوشش می‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420