Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
احساس خطر سامسونگ از آغاز همکاری اپل با BOE 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احساس خطر سامسونگ از آغاز همکاری اپل با BOE

احساس خطر سامسونگ از آغاز همکاری اپل با BOE

اوایل هفته جاری گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت اپل تصمیم دارد تا با کارخانه چینی BOE در زمینه تولید انبوه نمایشگرهای OLED به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آیفون همکاری کند. حال شرکت کره‌ای سامسونگ از این آغاز همکاری احساس خطر کرده است.

از زمان عرضه آیفون X در سال ۲۰۱۷ تاکنون شرکت سامسونگ  به عنوان تامین‌کننده اصلی نمایشگرهای OLED برای اپل فعالیت کرده است. اپل البته فرایند تولید نمایشگر تلفن‌های هوشمند خود را به صورت محدود نیز به ال‌جی واگذار کرده بود، اما سامسونگ مهم‌ترین تولیدکننده این محصولات به حساب می‌آمد.

در این میان، گزارش‌های اخیر منتشر شده در مورد همکاری شرکت اپل با BOE مدیران سامسونگ را با چالش مواجه کرده است. گزارش اخیر موسسه ELEC حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در تلاش است تا با اپل در زمینه همکاری آینده بر سر نمایشگرهای OLED رایزنی کند. با وجود اینکه هنوز مفاد این مذاکره مشخص نشده است، اما حدس و گمان‌های منتشر شده در خبرگذاری‌های مختلف نشان داده که شرکت سامسونگ در تلاش است تا با ارائه پیشنهاد‌های ویژه به اپل، مدیران این شرکت را از همکاری عمده با BOE منع کند. سامسونگ ممکن است میزان تولید انبوه نمایشگرهای OLED و هزینه تمام شده این قطعات را برای اپل کاهش دهد و سودآوری تجاری اپل برای فروش آیفون‌ها را افزایش دهد تا از این طریق همچنان به عنوان تولید کننده اصلی نمایشگرهای آیفون شناخته شود.

با این حال در صورت شکست سامسونگ در این مذاکرات ممکن است BOE سهم قابل توجهی از خط تولید این محصولات را برعهده بگیرد و میزان همکاری اپل با سامسونگ کاهش قابل توجهی پیشدا کند.

شرکت اپل احتمالا در تولید آیفون ۱۴ فرایند همکاری گسترده با BOE را آغاز می‌کند و به همین دلیل می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت اپل تا سال آینده ممکن است تغییراتی در زنجیره تامین قطعات محصولات خود ایجاد کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420