لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فراخوان اپل برای تعمیر اسپیکر آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در امارات

فراخوان اپل برای تعمیر اسپیکر آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در امارات

شرکت اپل به تازگی یک فراخوان جدید را منتشر کرده و طی آن از کاربران آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس در امارات درخواست کرده تا در صورت خرابی صدا و اسپیکر به اپل استور رسمی این کشور مراجعه کنند.

این فراخوان پنج ماه پس از اعلامیه رسمی اپل در مورد آگاه بودن این شرکت از مشکلات صدای آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرو تولید شده در این کشور بوده است. اپل اعلام کرده که آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرو با پارت نامبر امارات که در بازه اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ تولید شده اند با مشکل صدا مواجه هستند و کاربران می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین اپل استور رسمی در این کشور خدمات تعمیراتی را به صورت رایگان دریافت کنند.

کاربرانی که از آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس با پارت E/A استفاده می‌کنند اگر با مشکلات مربوط به صدا مواجه شدند، می‌توانند به اپل‌ استور رسمی دبی و دیگر مراکز رسمی ارائه دهنده این خدمات در کشور امارات مراجعه کنند.

اپل تاکید کرده که خدمات تعمیراتی مربوط به مشکل صدا در  امارات برای آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو فعلا به صورت رایگان انجام می‌شود و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه مشکل دستگاه خود را برطرف کنند. گفتنی است که شرکت اپل هنوز در مورد زمان پایان این فراخوان اطلاعاتی نداده است. با این حال کاربرانی که دارای دستگاه‌های واجد شرایط هستند می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه خود را به اپل استورهای رسمی ارائه دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل برطرف شود.

گفتنی است که شرکت اپل بارها درمورد موارد مختلف فراخوان ارائه داده است، با این حال این شرکت در مدت زمانی مشخص به فرایند ارائه خدمات خود پایان می‌دهد. بر همین اساس به کاربران توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای دریافت این خدمات اقدام کنند. این خدمات تا پیش از این نیز برای بیس‌باند آیفون ۷ در اپل استورهای رسمی ارائه شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420