لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش سطح تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ و امید فاکس کان برای رهایی از بحران

افزایش سطح تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ و امید فاکس کان برای رهایی از بحران

مدیران کارخانه فاکس کان به فروش زیاد و افزایش سطح تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ امیدوار هستند و همین موضوع نیز باعث شده تا در دوره بحران تراشه، این کارخانه به دنبال راهکاری برای تولید هر چه بیشتر تراشه باشد.

اپل مهم‌ترین شریک تجاری فاکس کان است و همین موضوع نیز باعث شده تا بخش عمده‌ای از درآمد این کارخانه به آیفون‌ها و محصولات اپل وابسته باشد. در گزارش مالی اخیر این کارخانه آمده است که نزدیک به ۱.۳۳ میلیارد دلار از درآمد کلی این کارخانه مربوط به محصولات شرکت اپل بوده است. در این میان مدیران شرکت فاکس کان اعلام کرده‌اند که به افزایش سطح تقاضا و افزایش تولید محصولات سفارشی از طرف اپل بیشتر شود و همین موضوع نیز درآمد این شرکت را در سه ماهه پایانی ۲۰۲۱ بیشتر خواهد کرد.

در این میان بحران کمبود تراشه که شرکت‌هایی نظیر TSMC و شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند و دیگر محصولات الکترونیکی را درگیر خود کرده یکی از مهم‌ترین چالش‌های فاکس کان در بازه زمانی کنونی به حساب می‌آید. در این میان فاکس کان اعلام کرده که در مورد این مسئله نگرانی زیادی ندارد؛ چرا که می‌تواند در بازه زمانی یاد شده با افزایش سطح تولید و افزایش سطح همکاری با اپل از این بحران عبور کند. تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت اپل در دوره بحران کرونا تلاش کرده تا با حذف بخشی از خط تولید آیپد‌های خود میزان تولید آیفون‌ها را افزایش دهد. از طرف دیگر شرکت اپل به صورت مزایده‌ای با کمپانی‌های تامین‌کننده تراشه محصولات خود کار می‌کند و هزینه بیشتری را نسبت به شرکت‌های رقیب پرداخت می‌کند. بر این اساس شرکت اپل می‌تواند در بازه زمانی یاد شده و در زمان تعیین شده اقدام به تولید انبوه محصولات خود برای حفظ تعادل میان تقاضا و عرضه آیفون‌های ۱۳ کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420