لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عقب‌نشینی اپل از طرح انحصارسازی تعمیر نمایشگر آیفون ۱۳

عقب‌نشینی اپل از طرح انحصارسازی تعمیر نمایشگر آیفون ۱۳

شرکت اپل از موضع خود برای انحصارسازی تعمیر نمایشگر آیفون ۱۳ عقب‌نشینی کرده است و تصمیم گرفته تا با یک آپدیت نرم افزاری مشکل عدم کارکرد فیس‌آیدی پس از تعویض نمایشگر را برطرف کند.

تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت اپل تغییراتی مهم را در طراحی آیفون ۱۳ اعمال کرده که در صورت تعویض نمایشگر آیفون ۱۳ دیگر فیس آیدی قابل استفاده نیست. این موضوع توسط آی‌فیکس‌ایت که یکی از مراجع مهم برای تعمیرکاران به حساب می‌آید نیز تایید شده بود. در این میان یکی از تعمیرکاران اعلام کرده بود که در صورتی که تعمیرکاران امکان لحیم‌کاری مینیاتوری یک تراشه ویژه را داشته باشند، خواهند توانست نمایشگر آیفون ۱۳ را بدون ایجاد خرابی در فیس آیدی تعویض کنند.

این موضوع در طول چند هفته گذشته ابراز نارضایتی‌های ویژه‌ای را ایجاد کرده بود و حالا مشخص شده که شرکت اپل از موضع خود در این زمینه کناره‌گیری کرده است.

طی مصاحبه‌ای که یکی از سخن‌گویان شرکت اپل با وب‌سایت TheVerge داشته اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا با یک آپدیت نرم افزاری روند تعویض نمایشگر آیفون ۱۳ را به روش استاندارد گذشته بازگرداند. سخن‌گوی اپل تاکید کرده که فیس آیدی پس از نصب این به‌روز‌رسانی خراب نمی‌شود.

آیفون ۱۳ دارای یک میکروکنترلر کوچک است که به نمایشگر متصل شده است. در صورت عدم تعویض این میکروکنترل در زمان تعویض نمایشگر، فیس ایدی از کار می‌افتد. با این حال شرکت اپل اعلام کرده که در آینده نزدیک این مشکل را برطرف خواهد کرد.

اپل مدت‌ها است که به انحصارطلبی در زمینه تعمیر محصولات خود متهم شده است؛ با این حال این شرکت اتهامات وارده را رد کرده و تلاش کرده تا با ارائه امکانات مختلف تعمیراتی امکان فعالیت تعمیرکاران متفرقه را نیز فراهم کند. اپل همچنین در برخی از کشورها به برخی از تعمیرکاران خارج از اپل استورهای رسمی نیز مجوز رسمی فعالیت داده است و آن‌ها را جزو تعمیرکاران مورد تایید خود عنوان کرده است که کاربران می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373