لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

DXOMark: دوربین آیفون ۱۳ کیفیت بهتری نسبت به آیفون ۱۲ پرو دارد

DXOMark: دوربین آیفون ۱۳ کیفیت بهتری نسبت به آیفون ۱۲ پرو دارد

موسسه ‍DXOMark نزدیک به یک ماه پیش بررسی دوربین آیفون ۱۳ پرو را منتشر کرد که نشان می‌داد کیفیت دوربین این تلفن هوشمند نسبت به آیفون ۱۲ پرو بهتر است؛ حال این موسسه در بررسی جدید خود اعلام کرده که دوربین آیفون ۱۳ نیز کیفیت بهتری نسبت به آیفون ۱۲ پرو دارد.

DXOMark با استناد به تصاویر ثبت شده از دوربین آیفون ۱۳ امتیاز ۱۳۸ را برای عکاسی آیفون ۱۳ در نظر گرفته است که یک واحد بیشتر از امتیازی است که دوربین آیفون ۱۲ پرو دریافت کرده بود. در این میان، امتیاز فیلم‌برداری آیفون میان‌رده جدید برابر با ۱۱۷ است که همچنان بهتر از آیفون پروی قدیمی است. قدرت زوم آیفون ۱۳ اما برابر با ۵۵ بوده که نسبت به نسخه پروی سال گذشته تا حدودی ضعیف‌تر بوده است.

در بحث دوربین، آیفون ۱۳ هرچند که دارای ماژول تله فوتو نیست، اما بهبودهایی نسبت به نسل پیشین خود که در سال گذشته معرفی شد، داشته است. لنز اولیه این دوربین از سنسوری با همان سایزی ساخته شده که لنز آیفون ۱۲ پرو مکس ساخته شده بود و حالا سیستم فوکوس خودکار همراه با دریافت نور از طریق دیافراگم f 1.6 و سیستم استبلایز سنسورشیفت ترکیب شده و به شکلی ویژه نتیجه عکاسی را بهبود داده است. همچنین لنز الترا واید نیز دارای همان مشخصه‌های فنی تعبیه شده در آیفون ۱۲ است.

DXOMark تأکید کرده که دوربین دو آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی با یکدیگر یکسان هستند و یک نتیجه را برای کاربران ایجاد می‌کنند. از طرف دیگر عدم وجود لنز تله فوتو مهم‌ترین انتقادی است که این موسسه از دوربین آیفون جدید کرده است و در بررسی‌ها اعلام کرده که در صورت وجود این لنز جزئیات می‌توانست بهتر از قبل به ثبت برسند. با این حال بررسی‌های این موسسه نشان داده که دوربین آیفون ۱۳ به بهترین شکل ممکن کیفیت بالاتر و نتیجه ارزشمندتری را در زمان عکاسی نسبت به آیفون ۱۲ پرو به ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420