لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای ۳ با پشتیبانی از 5G و تراشه A15 آماده عرضه می‌شود

آیفون اس ای ۳ با پشتیبانی از 5G و تراشه A15 آماده عرضه می‌شود

خبرگزاری ژاپنی Macotakara به تازگی طی یک گزارش جدید اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون اس ای ۳ را با پشتیبانی از 5G و تراشه پردازشی A15 آماده عرضه به بازار کند.

این خبرگزاری تأکید کرده که آیفون اس ای ۳ همچنان از نمایشگر LCD با سایز ۴.۷ اینچ و همان طراحی قدیمی اپل که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در آیفون ۶ تا ۸ مورد استفاده قرار گرفته بود، تولید خواهد شد. این تلفن هوشمند قرار است در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه به بازار شود. دکمه هوم به همراه تاچ آیدی نیز در این محصول باقی خواهد ماند و شرکت اپل تغییری در طراحی این تلفن هوشمند نسبت به نسل پیشینش اعمال نخواهد کرد.

در ماه ژوئن سال جاری میلادی نیز مینگ چی کو اطلاعاتی در مورد نسل جدید آیفون اس ای ۳ ارائه داده بود و طی آن اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا دو سال پس از عرضه آیفون اس ای ۲ نسخه جدید این محصول را وارد خط تولید کند. پشتیبانی از 5G در این تلفن هوشمند نیز توسط مینگ چی کو تأیید شده بود و حالا ادعای Macotakara را می‌تواند به عنوان تاییدی بر این موضوع دانست.

با این وجود مینگ چی کو بر این باور است که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل سوم آیفون اس ای را با نمایشگر ۵.۵ اینچ و با طراحی سری پلاس آیفون ۶ تا ۸ تولید کند که این موضوع هنوز توسط خبرگزاری ژاپنی تایید نشده است.

گفتنی است که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی تولید آیفون‌های مینی با سایز ۵.۴ اینچ را کنار خواهد گذاشت و همین موضوع می‌تواند به عنوان دلیلی برای جدی‌تر شدن فرایند تولید انبوه آیفون اس ای در نسل‌های جدید همراه با بهبودهای سخت افزاری در نظر گرفت.

شرکت اپل احتمالا آیفون اس ای ۳ را در جریان کنفرانس مارس ۲۰۲۱ رونمایی و در آوریل این سال آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420