لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Dxomark دوربین آیفون ۱۳ پرو را بررسی کرد

Dxomark دوربین آیفون ۱۳ پرو را بررسی کرد

موسسه Dxomark نتیجه بررسی خود از دوربین تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل را منتشر کرده است. در این بررسی مشخص شده که دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین دوربین را در میان آیفون‌ها دارد.

آیفون ۱۳ پرو دومین مدل از تلفن‌های هوشمند برتر شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ است. مهم‌ترین تفاوت این محصول با آیفون ۱۳ پرو مکس نمایشگر ۶.۱ اینچی سوپر رتینا XDR آن است. همچنین هر دو مدل دارای پردازنده جدید A15 Bionic هستند و دارای آپشن ۱ترابایت برای ذخیره سازی نیز هستند.

دوربین اصلی دارای سنسورهای بزرگتر و سرعت بیشتر شاتر نسبت به سری پروی آیفون‌های ۱۲ است. همچنین امکان سنسور شیفت به صورت انحصاری در نسخه پرو مکس ارائه شده است. سایز دوربین الترا واید در این مدل‌های جدید نیز تغییری نسبت به سال گذشته نکرده است و اپل بیشتر روی قابلیت‌های دیگر در لنز تله فوتو تمرکز کرده است. فاصله کانونی در دوربین اصلی آیفون ۱۳ پرو نسبت به مدل‌های ۲۰۲۰ افزایش داشته است و از این پس زوم اپتیکال تا ۳ برابر برای کاربران امکان‌پذیر شده است.

Dxomark در این میان، امتیاز ۱۴۴ را برای عکس برداری دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس در نظر گرفته است. قابلیت زوم و فیلم‌برداری این دوربین نیز به ترتیب برابر با ۷۶ و ۱۱۹ است و در نهایت این موسسه رتبه چهارمین دوربین تلفن هوشمند دنیا را برای آن در نظر گرفته است.

این موسسه فاکتورهایی نظیر رنگ تصاویر، فوکوس خودکار، زمینه عکس‌های گرفته شده، میزان نویز، قابلیت بوکه، عکاسی در نور شب و موارد دیگر را مورد بررسی قرار داده است و طی آن امتیازهای ویژه‌ای را برای آیفون‌های جدید در نظر گرفته است.

 

امتیاز یاد شده برای ایفون ۱۳ پرو در مجموع برابر با ۱۳۷ بوده است که در نهایت باعث شده تا این تلفن هوشمند ۹ امتیاز بیشتر از  آیفون ۱۲ پرو را کسب کند.

در رتبه بندی جدید Dxomark هواوی p50 پرو با امتیاز ۱۴۴ در جایگاه اول، شیائومی Mi 11 الترا در جایگاه دوم، هواوی Mate 40 پرو پلاس در جایگاه سوم و آیفون ۱۳ پرو در جایگاه چهارم قرار گرفته است. لیست جدید موسسه Dxomark با در نظر گرفتن نتایج بررسی آیفون ۱۳ پرو شامل این لیست می‌شود:

  1. Huawei P50 Pro: 144
  2. Xiaomi Mi 11 Ultra: 143
  3. Huawei Mate 40 Pro+: 139
  4. Apple iPhone 13 Pro: 137
  5. Huawei Mate 40 Pro: 136
  6. Xiaomi Mi 10 Ultra: 133
  7. Huawei P40 Pro: 132
  8. Oppo Find X3 Pro: 131
  9. Vivo X50 Pro+: 131
  10. Apple iPhone 13 mini: 130

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373