لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شارژر مگ سیف در آیفون 13 مینی همچنان به ۱۲ وات محدود است

شارژر مگ سیف در آیفون 13 مینی همچنان به ۱۲ وات محدود است

در به‌روزرسانی اسناد پشتیبانی اپل برای شارژر مگ سیف مشخص شده که محدوده شارژ در آیفون 13 مینی همچنان محدود و معادل ۱۲ وات است.

این در حالی است که شارژر استاندارد مگ سیف اپل با استفاده از آداپتور برق مناسب می‌تواند مدل‌های آیفون را تا 15 وات شارژ کند، اما سال گذشته، این شارژر آیفون 12 مینی را به دلیل محدودیت‌های حرارتی با دستگاه کوچک‌تر، کمتر از 12 وات شارژ کرد.

شارژر مگ سیف می‌تواند آیفون 13 مینی را با همان توان گذشته یعنی تا 12 وات شارژ کند، هرچند با توجه به اندازه تقریبا یکسان هر دو مدل آیفون، این محدودیت در شارژ، تعجب‌آور نخواهد بود.

آیفونی که به شارژر مگ سیف متصل می‌شود، به طور هوشمندانه‌ای می‌تواند قدرت خود را برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد مدیریت کرده، حتی با وجود پشتیبانی از شارژ 15 وات، با مدیریت زمان شارژ از باتری دستگاه محافظت می‌کند.

باتری کوچک‌تر در مدل‌های آیفون‌های مینی ‌نسبت به مدل‌های بزرگتر به انرژی کمتری برای شارژ نیاز دارند، بنابراین زمان شارژ کامل با مگ سیف برای آیفون 12 و 13 مینی با حداکثر توان 12 وات، نسبت به آیفون 13 با حداکثر توان 15 وات تفاوت چندانی ندارد.

به نظر می‌رسد این تنها مشکل مطرح شده مرتبط با شارژر مگ سیف نیست، زیرا مشخص شده که قاب استاندارد اپل برای آیفون 13 پرو که از دوربین‌های عقب محافظت می‌کند، متناسب با  شارژر مگ سیف دوئو نبوده و به دلیل ارتفاع و اندازه لبه، به درستی روی آن قرار نمی‌گیرد.اما با وجود این مشکل، ظاهرا ارتباط مناسب برقرار شده و شارژ به طور عادی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که اخیرا اپل، قاب‌های مگ سیف جدید سیلیکونی و چرمی برای مدل‌های آیفون 13 ارائه کرده که با داشتن برش‌هایی برای دوربین‌ها مناسب شده است. گفتنی است که آیفون 13 مینی در آخرین رویداد اپل معرفی و رونمایی شده ولی تفاوت چندانی با آیفون 12 مینی ندارد، گرچه طول عمر باتری آن افزایش یافته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420