لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل محدودیت استفاده از نمایشگر پروموشن آیفون ۱۳ پرو را حذف می‌کند

اپل محدودیت استفاده از نمایشگر پروموشن آیفون ۱۳ پرو را حذف می‌کند

شرکت اپل به تازگی سری تلفن‌های هوشمند آیفون ۱۳ را آماده عرضه کرده است و حالا مشخص شده که قابلیت نمایشگر پروموشن آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس در تمام اپلیکیشن‌های شخص ثالث قابل استفاده نیست. حال اپل اعلام کرده که این محدودیت را به زودی حذف می‌کند تا تمام کاربران در اپلیکیشن‌های مختلف به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس دارای یک مشخصه سخت افزاری ویژه با عنوان نمایشگر پروموشن با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستند. این قابلیت باعث می‌شود تا این تلفن‌های هوشمند به صورت دینامیک امکان تنظیم رفرش ریت را بر اساس محتوای در حال نمایش داشته باشند و از آن طریق امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهند.

انتشار نتایج اولیه بررسی از آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس باعث شد تا برخی از کاربران انتقادات قابل توجهی را از اپل مطرح کنند. حال شرکت اپل اعلام کرده که قابلیت نمایشگر پروموشن این تلفن‌های هوشمند به زودی برای تمامی اپلیکشن‌های شخص ثالث نیز ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند به صورت بهینه از این قابلیت استفاده کنند.

اپل اعلام کرده که در گام اول نیاز به عرضه این قابلیت همراه با تعدادی محدود از اپلیکیشن‌ها داشت که به صورت کامل برای آن بهینه‌سازی شده باشند و مصرف باتری را افزایش ندهند. در حقیقت شرکت اپل از این موضوع نگران بود که کاربران آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس در زمینه مصرف باتری و استفاده مداوم اپلیکیشن‌های شخص ثالث از فناوری پروموشن با مشکل مواجه شوند. همین موضوع در نهایت باعث شد تا شرکت اپل محدودیتی ویژه را برای توسعه‌دهندگان قرار دهد و از آن طریق تنها به آن دسته از اپلیکیشن‌ها که بهینه‌سازی‌های لازم برای استفاده دینامیک از این قابلیت را انجام می‌دهند خدمات ارائه دهند.

قابلیت پروموشن باعث می‌شود تا رفرش ریت نمایشگر آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس صرفا در شرایطی که انیمیشن‌ها یا محتوای ویدیویی مناسب در حال پخش هست تا ۱۲۰ هرتز افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373